Skip to main content
Beantwoord

Afspraak Guidion nog niet ontvangen


Ik heb 9 dagen geleden een mail gekregen dat me aansluiting op 11-03-2024 geactiveerd zou worden en dat ik een mail van Guidion zou krijgen om een afspraak in te plannen.

Helaas heb ik deze nog steeds niet ontvangen.

Beste antwoord door verkerkk

Laat maar hij stond bij de spam..

Bekijk origineel

3 reacties

  • Auteur
  • is een King Poster
  • 45 reacties
  • Antwoord
  • 8 maart 2024

Laat maar hij stond bij de spam..


  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 6 december 2024

Hi,

bij mij is 25-11 glasvezel naar binnen getrokken en klaar gemaakt. Nu is het wachten op Odido dat zij me bellen of mailen om een afspraak met Guidion te maken. Alleen vindt het allemaal zo lang duren voordat dit tot stand komt. Nieuw apparatuur heb ik al klaar liggen.


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • 7 december 2024

Hi ​@Çuki, wat super dat de Glasvezel al bij jouw naar binnen is getrokken in de woning! Ik heb meteen voor je gekeken hoe het ervoor staat met de monteur van Guidion. Zo te zien heeft de netwerkbeheerder de werkzaamheden nog niet bij ons afgemeld. Dit kan zijn omdat er verder nog wat werkzaamheden moeten gebeuren in de wijk of in de wijkcentrale voor dit definitief wordt afgemeld. Zodra dit helemaal is afgemeld, zal je automatisch een sms/e-mail ontvangen om een afspraak in te plannen met de monteur. Voor nu is het dan ook nog even afwachten tot alles helemaal ready is. Bedankt voor je geduld!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen