Hi @michalborkowski96, ik geef je hier graag meer duidelijkheid over. In dit geval heb je als het ware een vooruitbestelling gedaan, zodat je aangesloten kan worden op het glasvezel zodra dit beschikbaar is. Op dit moment is de netwerkbeheerder Open Dutch Fiber verantwoordelijk om ervoor te zorgen dat de kabels daadwerkelijk in de woning wordt aangebracht. Dit kan enige tijd duren en ik zie dat in jouw geval er sprake is van hoogbouw. In dat geval is de situatie nog iets ingewikkelder, omdat hier nog extra toestemmingen voor verkregen moeten worden. Wij zullen hierin echt moeten wachten tot het voor de netwerkbeheerder mogelijk is om de glasvezelkabels naar binnen te brengen voordat het proces verder kan lopen. Zodra dit het geval is, zal Open Dutch Fiber contact met je opnemen om hier een afspraak voor te maken.
@Igor.wage ik zie dat je op dit moment een DSL abonnement bij ons hebt, maar ook een hele nieuwe aanvraag hebt gedaan voor glasvezel. Omdat dit echt als een nieuwe bestelling is afgesloten, moet je daarom de gegevens invullen voor de Overstapservice, zodat het DSL abonnement gelijk stopgezet kan worden zodra het glasvezelabonnement in gaat. Nu hoef jij je hier geen zorgen over te maken, zodra het glasvezel abonnement actief is kan je dit gelijk aan me doorgeven zodat ik dit voor je in orde kan maken. Ook in jouw geval gaat het hier om een vooruitbestelling, alleen is de netwerkbeheerder hier in een verder stadium met het aanleggen. Op dit moment is het alleen nog wachten tot de patch is aangesloten in de wijkcentrale. Zodra Open Dutch Fiber aan ons heeft doorgegeven dat dit gereed is, zul je een e-mail en SMS van Guidion ontvangen voor het maken van een installatie afspraak. Zodra de monteur bij jou langs is geweest wordt het glasvezel abonnement actief en kan je hier gebruik van maken!