Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel niet beschikbaar Delta Fiber

  • 7 februari 2024
  • 3 reacties
  • 169 Bekeken

Hello,

Op de site van Delta Fiber staat Odido als aanbieder https://www.deltanetwerk.nl/mijn-status/?gebied=Noordoost-Drenthe

Maar als ik via jullie glasvezelchecker probeer geeft hij aan dat het (nog) niet beschikbaar is. Zou graag horen waarom? En wanneer dit wel mogelijk is/wordt.

Een straat verder bij ons is het wel mogelijk zag ik ?!

Beste antwoord door Thonie5000

Tommie van Odido schreef:

Hi @Thonie5000, welkom op onze Community!

Ik had je hier heel graag antwoord op willen geven. Echter hebben wij dit niet inzichtelijk. Het enige wat ik je kan meegeven is, houd onze postcodecheck in de gaten. Daar zal de beschikbaarheid op te zien zijn wanneer het mogelijk is om te bestellen. Hopelijk mogen we je snel welkom heten bij Odido. 

 

Hoi Tommie,

dank voor je antwoord, dan blijf ik dat de komende tijd sowieso wel even proberen.

Delta geeft dit aan trouwens:

“Ik zie wat je bedoelt.  Odido moet hier zelf achter aan gaan.  Ze kunnen bij de wholesaledesk vragen waarom ze geen abonnementen kunnen afsluiten op jou adres.  Daar gaat Delta Netwerk, waar je nu mee spreekt, helaas niet over.”

Misschien kun je hier nog iets mee?

Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 8 februari 2024

Hi @Thonie5000, welkom op onze Community!

Ik had je hier heel graag antwoord op willen geven. Echter hebben wij dit niet inzichtelijk. Het enige wat ik je kan meegeven is, houd onze postcodecheck in de gaten. Daar zal de beschikbaarheid op te zien zijn wanneer het mogelijk is om te bestellen. Hopelijk mogen we je snel welkom heten bij Odido. 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 8 februari 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @Thonie5000, welkom op onze Community!

Ik had je hier heel graag antwoord op willen geven. Echter hebben wij dit niet inzichtelijk. Het enige wat ik je kan meegeven is, houd onze postcodecheck in de gaten. Daar zal de beschikbaarheid op te zien zijn wanneer het mogelijk is om te bestellen. Hopelijk mogen we je snel welkom heten bij Odido. 

 

Hoi Tommie,

dank voor je antwoord, dan blijf ik dat de komende tijd sowieso wel even proberen.

Delta geeft dit aan trouwens:

“Ik zie wat je bedoelt.  Odido moet hier zelf achter aan gaan.  Ze kunnen bij de wholesaledesk vragen waarom ze geen abonnementen kunnen afsluiten op jou adres.  Daar gaat Delta Netwerk, waar je nu mee spreekt, helaas niet over.”

Misschien kun je hier nog iets mee?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 9 februari 2024

Ik kan daar zelf niet zoveel mee @Thonie5000, maar wellicht onze Verkoop afdeling wel. Die zijn te bereiken op 0800-0092! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen