Skip to main content

boete voor niet terugsturen oude modem. terwijl nieuwe modem nog niet werkt

  • 28 januari 2024
  • 6 reacties
  • 114 Bekeken

Ik heb een boete van 75 euro gekregen omdat ik mijn oude dsl modem nog niet heb teruggestuurd. Dit moest omdat ik een nieuw glasvezel abonnement heb afgesloten bij odido. Apparatuur hiervoor is geleverd maar geen installatiedatum bekend nog. Graag hoor ik hoe dit wordt opgelost

Uitgelichte reactie

29 januari 2024

Welkom op onze Community! @blankersroel 

Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt. Geen zorgen, je kunt gewoon nog gebruik maken van het oude modem! De e-mail die je hebt ontvangen, wordt automatisch getriggerd door het systeem als er oude apparatuur terug moet worden gestuurd. Jouw situatie is natuurlijk compleet anders, je hoeft het modem pas terug te sturen als jouw Glasvezelaansluiting helemaal gereed is. 

Over een ‘boete’ hoef je je geen zorgen te maken, ik heb er gelijk voor gezorgd dat deze niet in rekening wordt gebracht. Je mag de e-mail dus als niet verzonden beschouwen. 

Ik heb gelijk gevraagd aan onze Fiber afdeling of zij contact met jou op willen nemen over de planning. 

6 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 29 januari 2024

Welkom op onze Community! @blankersroel 

Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt. Geen zorgen, je kunt gewoon nog gebruik maken van het oude modem! De e-mail die je hebt ontvangen, wordt automatisch getriggerd door het systeem als er oude apparatuur terug moet worden gestuurd. Jouw situatie is natuurlijk compleet anders, je hoeft het modem pas terug te sturen als jouw Glasvezelaansluiting helemaal gereed is. 

Over een ‘boete’ hoef je je geen zorgen te maken, ik heb er gelijk voor gezorgd dat deze niet in rekening wordt gebracht. Je mag de e-mail dus als niet verzonden beschouwen. 

Ik heb gelijk gevraagd aan onze Fiber afdeling of zij contact met jou op willen nemen over de planning. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 29 januari 2024

Dankjewel voor de zorg, erg fijn dat het zo snel opgelost is. Ik hoor graag van ze over een installatie datum


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 februari 2024

Hi, inmiddels 3 weken verder en nog niks gehoord. Hoe staat het ermee? Alvast bedankt


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14722 reacties
  • 22 februari 2024

Hey @blankersroel, ik ben voor je gaan kijken en zie een installatie datum van vandaag in het systeem staan. Is er toevallig contact met je opgenomen hierover? 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 februari 2024

Bij mij staat er nog niks over een installatiedatum en er is ook geen contact geweest met mij over een installatiedatum


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14722 reacties
  • 22 februari 2024

Dit gaat over de patch installatie in de wijkcentrale @blankersroel. Dan kan het kloppen dat je geen bericht gehad hebt. Zodra dit afgerond is dan wordt er een seintje aan Guidion gegeven om de huis installatie te voltooien! Ik gok dat dit niet lang meer zal duren. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen