Lang verhaal maar na heel lange tijd heb ik nog steeds geen werkende internet en tv. Het begon dat het lang duurde voor ze mijn huis aan de glasvezel aansloten. De aansluiting werkte helaas niet. Maanden later kwamen ze erachter dat mijn glasvezeldraadje in de kast niet aangesloten was en is dat opgelost. Signaal was er. Daarna heeft de leverancier meerdere keren afspraken gemaskt om het signaal te controleren. Meerdere malen is het bevestigd maar toch iedere keer opnieuw stond in het systeem dat mijn signaal niet werkte. Nu weer 5 maanden later wacht ik nog steeds op de monteur die de boel afwerkt. Tussendoor zei men dat er niet genoeg apparatuur was. Maar mijn buurman heeft wel al 1 maand alles werkend in huis. Ik word moedeloos van Odido.
glasvezel in huis maar odido maakt het niet af
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Hi
Weet dat zodra wij groen licht krijgen van de netwerkbeheerder, meteen actie ondernemen. We sturen je dan ons installatiepakket toe en zorgen ervoor dat je een afspraak kunt maken met Guidion voor de binnenshuis installatie. Wij zijn dan als jouw provider aan de beurt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.