Skip to main content
Beantwoord

overstap van Tweak naar Odido

  • 8 december 2023
  • 4 reacties
  • 148 Bekeken

De overstap van Tweak naar Odido verloopt slecht; al 9 dagen geen internet! Iedere dag gebeld voor een oplossing, maar deze blijft uit!

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi @geertsjj, ik heb het meteen nagekeken voor je! Het is op dit moment doorgezet naar de technische dienst. Er wordt vervolgens zo snel mogelijk teelfonisch contact met je opgenomen of per e-mail. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed! 😄 Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

4 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2395 reacties
  • Antwoord
  • 9 december 2023

Hoi @geertsjj, ik heb het meteen nagekeken voor je! Het is op dit moment doorgezet naar de technische dienst. Er wordt vervolgens zo snel mogelijk teelfonisch contact met je opgenomen of per e-mail. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed! 😄 Groetjes, Ishana


  • is een King Poster
  • 60 reacties
  • 9 december 2023
geertsjj schreef:

De overstap van Tweak naar Odido verloopt slecht; al 9 dagen geen internet! Iedere dag gebeld voor een oplossing, maar deze blijft uit!

Wat doe je dan Geertsjj je hebt toch al je installatie pakket

Je moet bij Tweak gepatcht blijven tot dat je het installatie pakket hebt.

Daarna komt de patchdatum in beeld van Odido. Daarna sluit je het installatie pakket aan en klaar is kees. Je krijgt vrijwel gelijk een mailtje van Odido dat het werkt.

Hoe is het dan bij jouw gegaan. Mvg Jeroen


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 8 februari 2024

Op verzoek van Tweak overgestapt naar Odido. Tweak is onderdeel van Odido! In juli 2023 1 jaar abonnementsgeld vooruit betaald en de toezegging gekregen dat dit verrekend wordt. Echter na 3 maanden weigert Tweak/Odido dit te verrekenen!! Het gaat om 300 euro die ik door het aanbod van Idido zelf (zij hebben dit voorstel gedaan)  ben ik 300 euro bestolen!


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi @martin12345, goed dat je aan de bel trekt! Begrijp ik goed en heb je deze vooruitbetaling bij Tweak gedaan? Wij doen hier namelijk niet aan. Ik heb je abonnement bekeken maar zie geen contact hierover of een toezegging. Naar mijn weten moet Tweak dit oplossen en teveel betaalde kosten verrekenen. Ik wil je dan vragen contact met hen op te nemen. Dat kan via 0800 893 25 43. Succes!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen