Skip to main content

Abonnement toevoegen aan mijnodido lukt niet (te veel records)

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo Ik probeer mijn nieuwe bestelling bij odido de vorige was opgezegd wegens onduidelijkheid over het glasvezel aansluiten. Ik heb nu een huidige bestelling lopen maar kan deze niet toevoegen aan mijn odidio. Ik heb de vorige opgezegde wel verwijderd maar blijft aangeven te veel records gevonden voor de verstrekte account. Dankjewel voor de hulp

Uitgelichte reactie

6 december 2023

Hi @Fizzo, welkom op onze Community!

Deze melding mag eigenlijk niet meer voorkomen maar toch gebeurt het af en toe nog steeds. Deze melding komt voor doordat je rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Als je een ander rekeningnummer voor mij hebt kan ik dit voor je oplossen. Ik pas het rekeningnummer aan de achterkant dan tijdelijk aan, dan kan je de koppeling maken en je rekeningnummer weer terug veranderen. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en een tijdelijk ander actief rekeningnummer? Dan los ik het voor je op!

5 reacties

• Auteur
  • 2 reacties
  • 5 december 2023

@Odido Hier is dus geen oplossing voor?

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8060 reacties
  • 5 december 2023

Beste @Fizzo  Als je aan de beurt bent helpen de moderators je verder! Volgens mij is het wel op te lossen. 
Komt goed!😉 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14647 reacties
  • 6 december 2023

Hi @Fizzo, welkom op onze Community!

Deze melding mag eigenlijk niet meer voorkomen maar toch gebeurt het af en toe nog steeds. Deze melding komt voor doordat je rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Als je een ander rekeningnummer voor mij hebt kan ik dit voor je oplossen. Ik pas het rekeningnummer aan de achterkant dan tijdelijk aan, dan kan je de koppeling maken en je rekeningnummer weer terug veranderen. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en een tijdelijk ander actief rekeningnummer? Dan los ik het voor je op!

• Auteur
  • 2 reacties
  • 6 december 2023
Tommie van Odido schreef:

Hi @Fizzo, welkom op onze Community!

Bedankt Tommie ik heb je een pb gestuurd

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14647 reacties
  • 6 december 2023

Hi @Fizzo, ik heb het rekeningnummer aangepast. Als het goed is moet je je abonnement nu kunnen koppelen. Daarna kun je het rekeningnummer weer wijzigen in Mijn Odido → Mijn Gegevens. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen