Skip to main content

activeren ONT

  • 13 november 2023
  • 7 reacties
  • 401 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Na een belabberde overstapservice en dagen zonder internet heb ik eindelijk een nieuwe set in huis.

Als ex Glasvezelmonteur heb ik deze zelf correct kunnen installeren op het glasvezelpunt.

Alleen moet de mediaconverter nog aangemeld worden.

Het activeren kan remote en daar hoeft geen monteur voor aan huis te komen.

Wie helpt mij snel uit deze ellende?

Uitgelichte reactie

13 november 2023

Hoi @RXVD, het liefst zie ik je heel snel genieten, ik help je dan ook graag met de registratie van de ONT! Graag duik ik direct in je abonnement om de ONT te registreren, alleen heb je momenteel jouw Internet + TV abonnement nog niet gekoppeld aan jouw Community account. Daarom wil ik je graag vragen om je klantnummer toe te voegen aan je Community profiel. Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail of in Mijn Odido. Ga hiervoor naar “Instellingen” of “Bewerk profiel” op deze pagina: bewerk profiel Community.

Vervolgens kan ik snel en adequaat voor je ingrijpen, ik help je graag snel aan werkend internet! 💪

7 reacties

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 13 november 2023

Hoi @RXVD, het liefst zie ik je heel snel genieten, ik help je dan ook graag met de registratie van de ONT! Graag duik ik direct in je abonnement om de ONT te registreren, alleen heb je momenteel jouw Internet + TV abonnement nog niet gekoppeld aan jouw Community account. Daarom wil ik je graag vragen om je klantnummer toe te voegen aan je Community profiel. Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail of in Mijn Odido. Ga hiervoor naar “Instellingen” of “Bewerk profiel” op deze pagina: bewerk profiel Community.

Vervolgens kan ik snel en adequaat voor je ingrijpen, ik help je graag snel aan werkend internet! 💪


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 13 november 2023

he cal dat zou heel fijn zijn, de terminologie is iets aangepast nu internet + tv klant nummer maar deze is zojuist toegevoegd 


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 13 november 2023

Hoi @RXVD, bedankt dat je mij hierop attendeert, ik ga dit meteen aanpassen! Ik ben daarnaast meteen in je account gedoken en zo te zien staat de ONT die je volgens ons in je bezit moet hebben al geregistreerd, namelijk een ONT met als laatste letters ‘CF.’ Ik zal je ook het hele serienummer dat wij geregistreerd hebben staan doorsturen via een privébericht zodat je de kleinst mogelijke fout kan controleren.

In dat geval raad ik je aan om de installateur / je oude collega van Guidion langs te laten komen, zij kunnen op locatie het probleem met je tot op de bodem uitzoeken!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 13 november 2023

Cal dank voor de medewerking, wij kunnen weer online genieten !


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 14 november 2023

Cal laatste vraag, wanneer verandert de status van mijn bestelling in mijn odido naar afgerond? zou graag gebruik willen maken van de overige diensten.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21775 reacties
  • 14 november 2023

Hallo @RXVD 

Normaal hoor je te wachten op de monteur die de ONT registreert en je verbinding aanmeldt bij Odido zodat administratief alles is afgerond, het beste annuleer je de afspraak met de monteur niet zodat de monteur dit nog kan komen doen.


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 857 reacties
  • 14 november 2023
RXVD schreef:

Cal laatste vraag, wanneer verandert de status van mijn bestelling in mijn odido naar afgerond? zou graag gebruik willen maken van de overige diensten.

Ik heb alles voor de afgemeld zoals het moet, de status zal binnen een paar minuten veranderen voor je


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen