Skip to main content
Beantwoord

Ook ik al 2 maanden zonder internet, bestelling nog steeds "in behandeling"


Zoals de titel verklapt, zo'n 2 maanden geleden een internetabonnement afgesloten. In een nieuwbouwappartement, glasvezel ligt al tot in het gebouw. Bestelling staat nog steeds op “in behandeling”. Nog geen routerpakket ontvangen, nog geen duidelijkheid, niks.

Ik blijf maar contact opnemen met Odido maar krijg steeds een ander verhaal te horen. De een zegt dat het normaal is, ander dat de bestelling verkeerd is gegaan, ander dat ze afhankelijk zijn van KPN Netwerk (deze vervolgens gebeld, en zij geven aan geen aanvraag te hebben gekregen vanuit Odido). Internet komt eraan, is steeds de conclusie. Laatste variant was dat mijn bestelling (nu écht) werd doorgezet naar de technische dienst, en ik in ieder geval binnen 3 dagen bericht zou ontvangen. Niet dus. Dit was twee weken geleden. 

Uitermate ontevreden over Odido. 

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @edwinsudibyo, welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Ik heb je aansluiting bekeken en zie dat de aanvraag inderdaad vasthangt en gestagneerd is op een in-bestellingsstatus. Dit komt doordat de technologie op jouw adres niet helemaal overeenkomt met wat aangegeven staat. Dat is veel te technisch allemaal dus zal ik je besparen. Jouw aansluiting zal worden geleverd over het KPN NetwerkNL netwerk (WBA Fiber) en daarom klopt bovenstaande constatering wel degelijk, alleen is ‘ie verkeerd verpakt. KPN zal jouw oplevering moeten verzorgen. Wij huren van hen de lijn op jouw adres, zij zijn hierin de netwerkbeheerder. Ik zie bij de eerst mogelijke aansluitdatum een error staan dus zal proberen wat los te weken voor je zodat je duidelijkheid hebt.  

Ik doe mijn uiterste best om uiterlijk morgen een concrete update voor je te hebben. To be continued… soon!

Bekijk origineel

4 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • Antwoord
  • 2 november 2023

Hoi @edwinsudibyo, welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Ik heb je aansluiting bekeken en zie dat de aanvraag inderdaad vasthangt en gestagneerd is op een in-bestellingsstatus. Dit komt doordat de technologie op jouw adres niet helemaal overeenkomt met wat aangegeven staat. Dat is veel te technisch allemaal dus zal ik je besparen. Jouw aansluiting zal worden geleverd over het KPN NetwerkNL netwerk (WBA Fiber) en daarom klopt bovenstaande constatering wel degelijk, alleen is ‘ie verkeerd verpakt. KPN zal jouw oplevering moeten verzorgen. Wij huren van hen de lijn op jouw adres, zij zijn hierin de netwerkbeheerder. Ik zie bij de eerst mogelijke aansluitdatum een error staan dus zal proberen wat los te weken voor je zodat je duidelijkheid hebt.  

Ik doe mijn uiterste best om uiterlijk morgen een concrete update voor je te hebben. To be continued… soon!


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • 2 november 2023

De update komt sneller dan verwacht: we hebben handmatig de order kunnen pushen aan KPN-zijde. Hierdoor wordt nu meteen een plandatum bekendgemaakt. Ik zie dat deze voor nu op 7 november aanstaande is gezet. Jouw aanvraag wordt spoedig opgeleverd. Sorry voor de onnodige wachttijd! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 2 november 2023

Hi @Jason van Odido, dank voor het oppakken. Hoop snel van je te horen! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 2 november 2023

Ha, je was me voor. Bedankt @Jason van Odido, hopelijk komt het zo in orde! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen