Skip to main content
Beantwoord

Verhuizing naar woning met glasvezel maar krijg mail/bestelstatus over geen glasvezelpunt in woning/wijk


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Op 18 september heb ik doorgegeven dat ik verhuis op 20-10-2023. Daar heb ik een bevestiging van gekregen en ik heb toen gezien dat er gewoon een glasvezelaansluiting aanwezig is:

Op 3 oktober kreeg ik opeens dit vreemde bericht over dat er geen aansluiting in mijn wijk zit:

Ik kijk bij de bestelstatus en daar staat alleen dat er geen aansluitpunt is in de woning, wat mij ook al sterk lijkt:

Nu zit ik in een soort limbo zonder duidelijke informatie wat er nu aan de hand is met mijn bestelling en of ik op 20-10-2023 daadwerkelijk ook internet zal krijgen.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi @samaxx, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik kan je hier wat meer duidelijkheid over geven. We hebben hier te maken met een verouderd of verkeerde FTU, hier wordt glasvezel naar binnen gebracht. Deze zal vervangen moeten worden en dit komt de onderaannemer bij jou doen! Je hoeft je dus geen zorgen te maken. De onderaannemer zal contact met je opnemen voor het vervangen van het FTU.

Bekijk origineel

5 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14722 reacties
  • Antwoord
  • 5 oktober 2023

Hi @samaxx, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik kan je hier wat meer duidelijkheid over geven. We hebben hier te maken met een verouderd of verkeerde FTU, hier wordt glasvezel naar binnen gebracht. Deze zal vervangen moeten worden en dit komt de onderaannemer bij jou doen! Je hoeft je dus geen zorgen te maken. De onderaannemer zal contact met je opnemen voor het vervangen van het FTU.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 10 oktober 2023

@samaxx UPDATE: als het goed is, belt de netbeheerder (of aannemer) jou uiterlijk 13 oktober aanstaande.

Je kunt natuurlijk ook zelf bellen met hen op telefoonnummer: 088-0063744 Veel succes, houd ons alsjeblieft op de hoogte! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 13 oktober 2023

@Jason van Odido @Tommie van Odido Bedankt voor de updates. De aannemer heeft mij nog steeds niet gebeld. Ik heb gisteren het KPN nummer gebeld en die hadden mij doorverbonden met de aannemer maar degene aan de lijn kon mij ook niet helpen… Ze zouden wel een mailtje sturen “z.s.m.”. Heel erg vaag allemaal, want ik wil wel internet hebben in mijn nieuwe huis! Vandaag heb ik opnieuw geprobeerd te bellen maar er is een hele lange wachttijd op het KPN telefoonnummer.


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2395 reacties
  • 15 oktober 2023

Hoi @samaxx, goed dat je dit aangeeft! Ik wil graag voor de zekerheid controleren of je contactgegevens kloppen die wij van jou hebben. Zou je je telefoonnummer en e-mailadres willen controleren op Mijn Odido: Log in op je persoonlijke Mijn Odido account. Laat je me weten of deze gegevens juist zijn? Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 16 oktober 2023
Ishana van Odido schreef:

Hoi @samaxx, goed dat je dit aangeeft! Ik wil graag voor de zekerheid controleren of je contactgegevens kloppen die wij van jou hebben. Zou je je telefoonnummer en e-mailadres willen controleren op Mijn Odido: Log in op je persoonlijke Mijn Odido account. Laat je me weten of deze gegevens juist zijn? Groetjes, Ishana

Hoi @Ishana van Odido, die gegevens kloppen. Er staat nog mijn oude adres maar ook dat de verhuizing is doorgegeven. Gr, Sam


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen