Ik heb wat problemen gehad omdat mijn aanvraag voor een glasvezel verbinding door de firma die het aanlegt verkeerd was afgemeld. Ik ben toen, zonder dat ik een glasverbinding had, afgesloten van de DSL lijn. De klantenservice van T-Mobile heeft dit snel kunnen oplossen, maar ik moest wel een nieuw account aanmaken voor My T-Mobile omdat er een “nieuw” abonnement is. Dit kon niet op het @t-mobilethuis.nl account en is dus aangemaakt op mijn gmail account.
Na afronding van alles kon My T-mobile weer naar het @t-mobilethuis.nl account, ik kreeg alleen niet het gmail account weg. Ook kreeg ik in de app op de mobiel niet de gegevens te zien van T Mobile thuis. aangezien in maart het @t-mobilehuis.nl adres verdwijnt, wil ik nu het gmail adres gaan gebruiken. Ik kan dit echter niet doen omdat dit adres al in gebruik is. Ik loop dus tegen het volgende aan:
- ik kan het account met gmail niet verwijderen
- ik kan het @t-mobilethuis.nl email adres niet veranderen in @gmail.com
- ik kan T Moible Thuis niet toevoegen aan de app.
Ik zou graag willen weten hoe ik bovenstaande kan herstellen naar 1 account, dus eerst naar
@t-mobilethuis.nl en dan daar het @gmail.com adres instellen als vervanging.