Skip to main content

Verwijderen dubbele account en koppelen nieuw email adres


  • is Prince of Content
  • 60 reacties

Ik heb wat problemen gehad omdat mijn aanvraag voor een glasvezel verbinding door de firma die het aanlegt verkeerd was afgemeld. Ik ben toen, zonder dat ik een glasverbinding had, afgesloten van de DSL lijn. De klantenservice van T-Mobile heeft dit snel kunnen oplossen, maar ik moest wel een nieuw account aanmaken voor My T-Mobile omdat er een “nieuw” abonnement is. Dit kon niet op het  @t-mobilethuis.nl account en is dus aangemaakt op mijn gmail account. 

Na afronding van alles kon My T-mobile weer naar het @t-mobilethuis.nl account, ik kreeg alleen niet het gmail account weg. Ook kreeg ik in de app op de mobiel niet de gegevens te zien van T Mobile thuis. aangezien in maart het @t-mobilehuis.nl adres verdwijnt, wil ik nu het gmail adres gaan gebruiken. Ik kan dit echter niet doen omdat dit adres al in gebruik is. Ik loop dus tegen het volgende aan:

  • ik kan het account met gmail niet verwijderen
  • ik kan het @t-mobilethuis.nl email adres niet veranderen in @gmail.com
  • ik kan T Moible Thuis niet toevoegen aan de app. 

Ik zou graag willen weten hoe ik bovenstaande kan herstellen naar 1 account, dus eerst naar

@t-mobilethuis.nl en dan daar het @gmail.com adres instellen als vervanging. 

Uitgelichte reactie

1 augustus 2023

Hi @Bigoak, goed dat je dit aankaart.

Ik help je hier graag bij maar het is een beetje een doolhof geworden in mijn systeem door alle veranderingen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het volgende:

  • Alle abonnementen die je bij ons hebt lopen.
  • Je @gmail.com account waar je My T-Mobile aan gekoppeld wilt hebben. 

Dan kan ik dit namelijk apart van elkaar opzoeken en het een en ander ontkoppelen zodat jij je huidige abonnement aan het juiste e-mailadres kan koppelen!

14 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13726 reacties
  • 1 augustus 2023

Hi @Bigoak, goed dat je dit aankaart.

Ik help je hier graag bij maar het is een beetje een doolhof geworden in mijn systeem door alle veranderingen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het volgende:

  • Alle abonnementen die je bij ons hebt lopen.
  • Je @gmail.com account waar je My T-Mobile aan gekoppeld wilt hebben. 

Dan kan ik dit namelijk apart van elkaar opzoeken en het een en ander ontkoppelen zodat jij je huidige abonnement aan het juiste e-mailadres kan koppelen!


  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 60 reacties
  • 8 augustus 2023

Dit krijg ik te zien: 

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13726 reacties
  • 8 augustus 2023

Hey @Bigoak, bedankt voor de screenshot. Ik heb dit doorgezet naar onze specialisten. Hopelijk kunnen ze dit oplossen! 


  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 60 reacties
  • 5 september 2023

Ok, een totale verrassing dat T Mobile is overgegaan in Odido. Ik volg geen nieuwssites, blogs of andere internetpagina's waar dit eventueel te lezen was. Informatie per email of post was op zijn plaats geweest. Afgelopen vrijdag is de monteur namens T Mobile nog langs geweest om de glasvezelverbinding aan te sluiten in de huiskamer.

Maar goed, ook in de nieuwe app van Odido kan ik nog steeds geen gegevens zien van mijn Internet + tv abonnement. Hierop heb ik de app verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Zonder resultaat. Daarop heb ik het internet +tv abonnement verwijdert en getracht toe te voegen. Helaas zonder resultaat, hoewel, ik ben deze nu ook op de webpagina kwijt en kan het op geen enkele manier meer toevoegen. 

Als ik op de app of webpagina op toevoegen druk, daarna op internet en vervolgens op ga verder dan kom ik iedere keer weer terug op de selectie pagina. Ik heb de rekening nodig voor declaratie en kan dus momenteel hier niet bij komen. Hoe dit zsm op te lossen? 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 5 september 2023
Bigoak schreef:
 

Als ik op de app of webpagina op toevoegen druk, daarna op internet en vervolgens op ga verder dan kom ik iedere keer weer terug op de selectie pagina. Ik heb de rekening nodig voor declaratie en kan dus momenteel hier niet bij komen. Hoe dit zsm op te lossen? 

Same here. Ik had internet + tv glasvezel van T-Mobile, en Mobiel van Tele2. Probeerde vandaag het over te zetten naar Odido. Foutmelding: uw mobiel is al gekoppeld aan een ander account. Na veel gepruts heb ik nu een account voor mijn mobiel bij Odido. Maar ik kan niet meer bij mijn T-Mobile Thuis gegevens komen. En ik kan ook dit abonnement niet toevoegen in de app of in de website.


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 5 september 2023
varkenshand schreef:
Bigoak schreef:
 

Als ik op de app of webpagina op toevoegen druk, daarna op internet en vervolgens op ga verder dan kom ik iedere keer weer terug op de selectie pagina. Ik heb de rekening nodig voor declaratie en kan dus momenteel hier niet bij komen. Hoe dit zsm op te lossen? 

Same here. Ik had internet + tv glasvezel van T-Mobile, en Mobiel van Tele2. Probeerde vandaag het over te zetten naar Odido. Foutmelding: uw mobiel is al gekoppeld aan een ander account. Na veel gepruts heb ik nu een account voor mijn mobiel bij Odido. Maar ik kan niet meer bij mijn T-Mobile Thuis gegevens komen. En ik kan ook dit abonnement niet toevoegen in de app of in de website.

Update:
Mijn abonnement is toch wel bekend maar het staat niet onder Abonnement.
Als ik echter klik op Naar Service (rechtsboven) - Scroll naar beneden - Je abonnement;
Dan verschijnt daar wel Abonnement mobiel | Abonnement Internet + TV | Je klantvoordeel | Odido Tarieven.
Merkwaardig zoekplaatje dus.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13726 reacties
  • 6 september 2023

Hey @Bigoak, goed dat je hiervoor opnieuw aan de bel trekt.

We hebben zojuist je mobiele abonnement ontkoppeld. Zou je opnieuw je abonnementen kunnen koppelen? Zou je eerst je Odido Internet + TV kunnen koppelen en daarna je mobiele abonnement? We horen graag of het hierna wel lukt!

 

Hey @varkenshand, welkom op onze Community!

Zo te zien lukt het jou nu wel om je abonnement in te zien. We kunnen jouw abonnementen ook voor de zekerheid ontkoppelen en dat je ze dan allebei opnieuw koppelt in Mijn Odido. Hopelijk kun je daarna op een normale wijze je abonnementen inzien. Kan je ons laten weten of we dit voor je kunnen doen of dat we het zo moeten laten?


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 6 september 2023
Tommie van Odido schreef:

 

Hey @varkenshand, welkom op onze Community!

Zo te zien lukt het jou nu wel om je abonnement in te zien. We kunnen jouw abonnementen ook voor de zekerheid ontkoppelen en dat je ze dan allebei opnieuw koppelt in Mijn Odido. Hopelijk kun je daarna op een normale wijze je abonnementen inzien. Kan je ons laten weten of we dit voor je kunnen doen of dat we het zo moeten laten?

Tommie, ik vind het prima om opnieuw te koppelen.
Ik begrijp dan eerst Internet + TV, en in tweede instantie Mobiel


  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 60 reacties
  • 6 september 2023

Ok, dat werkt nu en ik zie het ook nu goed op mijn telefoon. Bedankt


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 6 september 2023
Tommie van Odido schreef:

Hey @varkenshand, welkom op onze Community!

Zo te zien lukt het jou nu wel om je abonnement in te zien. We kunnen jouw abonnementen ook voor de zekerheid ontkoppelen en dat je ze dan allebei opnieuw koppelt in Mijn Odido. Hopelijk kun je daarna op een normale wijze je abonnementen inzien. Kan je ons laten weten of we dit voor je kunnen doen of dat we het zo moeten laten?

Hoor niets meer, dus zelf mobiel abonnement ontkoppeld.
Daarna werkt Abonnement toevoegen - Internet wel.
Er wordt gevraagd om mijn postcode, gevolgd door geboortedatum.
Dit levert correcte adresgegevens op.
Ik moet een bevestigingscode van 4 cijfers invoeren. Dit leidt structureel tot een foutmelding: Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13726 reacties
  • 7 september 2023

Hey @varkenshand, we reageren meestal binnen 48 uur. Vaak gebeurt dit wat sneller maar het is nu ontzettend druk.

Ik heb zojuist je account ontkoppeld. Zou je opnieuw kunnen proberen beide abonnementen te koppelen? Ik hoor graag of het nu wel lukt!

 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 7 september 2023
Tommie van Odido schreef:

Ik heb zojuist je account ontkoppeld. Zou je opnieuw kunnen proberen beide abonnementen te koppelen? Ik hoor graag of het nu wel lukt!

Nope, zelfde verhaal.
1) Toevoegen Internet
2) Postcode / huisnummer
3) Geboortedatum
4) Bevestigingscode via e-mail
5) “Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens”

Zelfde verhaal als ik eerst een Mobiel abonnement toevoeg; dit werkt wel maar bij Internet krijg ik dezelfde foutmelding

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13726 reacties
  • 7 september 2023

@varkenshand bedankt voor het uitproberen van alle mogelijkheden. Ik heb het doorgezet naar onze specialisten. De foutmelding zien we bij meerdere klanten omhoog komen namelijk. Hoelang het duurt tot dat dit opgelost is durf ik niet te zeggen. Uiteraard doen we ons best om dit zo snel mogelijk te verhelpen!


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 23 september 2023

Ik ben enkele malen teruggebeld door Odido, en prima te woord gestaan. Uiteindelijk hebben we samen het probleem opgelost. De foutmelding werd veroorzaakt doordat twee oude accounts verschillende voornamen hadden. Dit kun je zelf niet wijzigen maar de helpdesk wel en toen liep het toevoegen van abonnementen gesmeerd


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen