Skip to main content
Beantwoord

Afspraak niet nagekomen

Hoi, na een half jaar gewacht te hebben op een afspraak voor installatie (glasvezelkabel lag al in de straat), kwam er dan eindelijk een afspraak om de kabel door te trekken naar de woning. Dit zou 3 juli zijn geweest, ik ben de hele dag thuis gebleven en er kwam niemand opdagen. We zijn inmiddels 2 weken verder en er is niemand gekomen en geen communicatie vanuit jullie geweest over een nieuwe afspraak. Kunnen jullie me hier mee helpen?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Dippie2010 

Heb je al een abonnement bij T-Mobile? Weet je toevallig wie de aannemer is in jouw wijk? Dan zou je misschien ook eens kunnen bellen.

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22210 reacties
  • Antwoord
  • 16 juli 2023

Hallo @Dippie2010 

Heb je al een abonnement bij T-Mobile? Weet je toevallig wie de aannemer is in jouw wijk? Dan zou je misschien ook eens kunnen bellen.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 16 juli 2023

Het thuisabonnement moet nog ingaan, omdat ze hier dus al zo lang mee bezig zijn. Mobiel zit ik wel al bij t-mobile. T-mobile heeft me niet verteld wie in mijn wijk de aannemer is (staat alleen: een partner) dus dat is geen optie.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9639 reacties
  • 17 juli 2023

T-Mobile heeft geen contact met de vele aannemers die voor netbeheerders werken. De netbeheerders zijn eigenaar van de lokale glasvezel aansluiting en T-Mobile huurt daar een vezel van. Als je weet welke netbeheerder bij jou is, dan kun je die vragen naar de info van de afspraak c.q. de aannemer. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 17 juli 2023
eric schreef:

T-Mobile heeft geen contact met de vele aannemers die voor netbeheerders werken. De netbeheerders zijn eigenaar van de lokale glasvezel aansluiting en T-Mobile huurt daar een vezel van. Als je weet welke netbeheerder bij jou is, dan kun je die vragen naar de info van de afspraak c.q. de aannemer. 

Dus nu moet ik dit dus zelf gaan lopen uitzoeken. Tmobile hoort gewoon te regelen dat die kabel er komt. Anders wordt het gewoon weer ziggo of kpn, makkelijk zat.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14937 reacties
  • 18 juli 2023

Hi @Dippie2010, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over begint, ik heb gelijk aan de mouw getrokken van Fiber. Zij gaan je opbellen en je een update geven over de oplevering. Houd je telefoon goed in de gaten! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen