Skip to main content
Beantwoord

Herroepen

  • 13 februari 2023
  • 7 reacties
  • 245 Bekeken

Als ik mijn abonnement wil herroepen (internet+tv) moet ik dit dan in zijn geheel doen of is het mogelijk om bijvoorbeeld alleen de tv te herroepen?

Beste antwoord door Cristien

Goedemorgen @kimveldman Welkom. Waar heb je spijt van? Als je het abonnement wil herroepen doe je dat voor het hele pakket. Meestal heb je een korting wat dus dan ook vervalt

Media is niet beschikbaar

 

Bekijk origineel

7 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8077 reacties
  • Antwoord
  • 13 februari 2023

Goedemorgen @kimveldman Welkom. Waar heb je spijt van? Als je het abonnement wil herroepen doe je dat voor het hele pakket. Meestal heb je een korting wat dus dan ook vervalt

Media is niet beschikbaar

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 13 februari 2023
CrisTien schreef:

Goedemorgen @kimveldman Welkom. Waar heb je spijt van? Als je het abonnement wil herroepen doe je dat voor het hele pakket. Meestal heb je een korting wat dus dan ook vervalt

Media is niet beschikbaar

 

Ben onlangs verhuisd en in de veronderstelling dat ik mijn hele abonnement meenam, echter werd mij verteld dat ik een nieuw contract had afgesloten en nu zit ik met een tv-abonnement wat ik niet wil. Hier al contact over gehad via de chat, dit zou doorgezet worden naar een andere afdeling met de vraag om een uitzondering. Maar tot nu toe geen reactie op gekregen.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9323 reacties
  • 13 februari 2023

Je had toch een bevestiging ontvangen van de situatie op het nieuwe adres? Als de prijs en kortingen daarin waren gebaseerd op internet + tv dan zou dat daar al in moeten staan. Wanneer is die nieuwe lijn opgeleverd?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 13 februari 2023
eric schreef:

Je had toch een bevestiging ontvangen van de situatie op het nieuwe adres? Als de prijs en kortingen daarin waren gebaseerd op internet + tv dan zou dat daar al in moeten staan. Wanneer is die nieuwe lijn opgeleverd?

Hoe bedoel je situatie op het nieuwe adres? De monteur heeft het vorige week maandag aangesloten.


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 13 februari 2023

Hoi @kimveldman, van harte gefeliciteerd met je nieuwe Thuis, hopelijk bevalt het goed! 😃 Binnen de eerste dagen is het zeker mogelijk om (delen) van het abonnement kosteloos te annuleren. Wel heb ik nog een kleine vraag: je geeft aan dat je het TV abonnement niet wil, alleen heb je ook al een TV abonnement gehad op het oude adres. Wil je alleen de TV-app en verder niet de TV Box of wil je in zijn geheel het TV abonnement niet hebben?

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 13 februari 2023
Cal schreef:

Hoi @kimveldman, van harte gefeliciteerd met je nieuwe Thuis, hopelijk bevalt het goed! 😃 Binnen de eerste dagen is het zeker mogelijk om (delen) van het abonnement kosteloos te annuleren. Wel heb ik nog een kleine vraag: je geeft aan dat je het TV abonnement niet wil, alleen heb je ook al een TV abonnement gehad op het oude adres. Wil je alleen de TV-app en verder niet de TV Box of wil je in zijn geheel het TV abonnement niet hebben?

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit!

Heb op het oude adres 2 jaar gebruik gemaakt van het tv-abonnement. Maak hier nu geen gebruik meer van en wil dus in zijn geheel het tv-abonnement niet hebben. 


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 13 februari 2023

Dat is klare taal, ik maak het voor je in orde @kimveldman en je krijgt snel een bevestiging via de email hierover van mij. Ik ga het voor je regelen en ik wens je nog veel plezier toe op je nieuwe adres! 😁


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen