Hoi,
Ik dacht mijn glasvezel van 100Mbit op te hogen naar 1Gbit. Omdat ik al zo lang klant ben scheelde me dat maar 2 euro per maand (mijn abonnement is natuurlijk nooit goedkoper geworden).
Mijn glaszvezel zou op een ander netwerk komen en dus moest de monteur langskomen. Prima, 1 dag zonder internet.
De monteur zou op 8 juli komen (5 weken of zo na de aanmelding) Prima ik heb geen haast. MAAR HIER GAAT HET MIS. T-Mobile heeft mijn netwerk wissel al op 20 juni overgezet. Dus GEEN INTERNET. Kon niet teruggedraaid worden. Monteur kon ook niet eerder komen. Op aandringen is de monteur AL OP 3 JULI gekomen. Dus 14 DAGEN GEEN INTERNET EN TV.
De monteur kon het niet werkend krijgen. Moest ons op een poort in de pop up kast zetten, maar die bestond niet. Hij zou een ticket aanmaken en ik zou de volgende dag wat horen. NIET DUS.
Zelf gebeld. bla bla wat vervelend. Ticket aangemaakt. Niks meer gehoord. Elke donderdag moet ik zoiezo bellen omdat de oplossing een SIM kaart van T-mobile met onbeperkt internet maar 7 dgn werkt.
Uiteindelijk een mail dat de KPN monteur moet langskomen om de vebinding te checken. deze is 14 JULI langsgekomen. Mijn glasvezelverbinding werkt (Joh! ik had al glasvezel), maar het probleem ligt bij T-mobile. Waarschijnlijk een kapotte kaart wat de oorzaak zou zijn (KPN monteur had al eerder gebeld met Tmobile voor een andere klant met soortgelijk probleem) Probleem ligt bij Tmobile.
Wederom niks gehoord, dus op donderdag mijn simkaart code gevraagd (voor de 4e of 5e keer ik ben de tel kwijt) De vriendelijke jonge man kon mij ook niks zeggen wanneer het wel opgelost zou worden.
Inmiddels heb ik een glasvezel abonnement bij KPN aangevraagd. Ik kon daar aangeven na 30 dgn of na 14 dgn. Eerste optie aangevinkt. Echter kon het pas na 30 dgn omgezet worden. Dus nu komt de KPN monteur mijn KPN glasvezel op 25 augustus aansluiten. Ik hoop dat ik voor die tijd nog glasvezel van Tmobile kan nuttigen.
Kortom:
- Tmobile maakt een fout met overzetten ruim voor monteur langskomt.
- Geen snelle monteur die het kan fixen mogelijk (2,5 week wachten zonder internet en TV)
- Monteur kan het niet oplossen.
- Ligt niet bij KPN (eigenaar glasvezel)
- Probleem ligt bij Tmobile. Gebeurt niks (wordt in ieder geval niet gecommuniceerd)
- DIT DUURT NU AL 4,5 WEEK EN WAARSCHIJNLIJK TOT ZELFS 8,5 WEEK. En dan wordt het opgelost door Glasvezel van en door KPN
Graag hoor en zie ik een oplossing want de mensen aan de telefoon kunnen niks.
Ik ben altijd vriendelijk en geduldig, maar mijn geduld is op. En ik zal mijn mening en ervaring graag delen met de rest van de wereld.