Denk je een handige overstap service te gebruiken van T-Mobile. Helemaal top we zouden netjes een monteur krijgen in één maand spullen werden alvast opgestuurd. En dan werd alles geregeld. Nou dachten we gister door de storm ineens geen internet meer te hebben bij onze oude provider. Dus wij boos bellen, maar schijnbaar had T-Mobile ons alvast over gesloten. Hoe weet ik niet want dat duurt één maand maar wij geen internet van beide kanten meer. Nou zijn wij helaas fanatieke gamers. En zeker nu ik hoogzwanger thuis zit en amper kan lopen vind ik het toch erg fijn als ik tv kan kijken en kan game. Nu met een hotspot via de laptop met een HDMI kabel kan ik tv kijken, maar met game word het toch een stuk lastiger. Nou hebben we alles zelf aangesloten en het zou moeten werken, maar schijnbaar omdat we glasvezel hebben moet de monteur het goedkeuren. Geen idee meer hoe en wat, meerdere keren gebeld en we krijgen telkens een ander verhaal. Top dit. Hopelijk kunnen we snel geholpen worden.
Update: T-Mobile heeft een monteur langs gestuurd. Na een week wachten. Wij super blij dat we eindelijk weer zouden kunnen game en ons kind in de ochtend weer tv kan kijken zonder over kabels te struikelen. Zegt de monteur ons dat het probleem in de verdeelkast zit. In de wijk of bij T-Mobile zelf kan hij niet zeggen. Maar hij zou het in de ochtend gelijk aankaarten en dingen regelen.
Ondertussen met T-Mobile aan de telefoon gehangen en ze hebben een ticket aangemaakt..... Dit kan weer enkele dagen duren. Ondertussen zitten we dus al anderhalve week zonder zinnig internet en geen idee hoe lang het nog duurt....