Dag,
Op mijn nieuwe adres wil ik graag een T-Mobile-verbinding (glasvezel of DSL). Om die reden ben ik naar een T-Mobile-shop gelopen en heb ik daar vanaf 15 februari een abonnement afgesloten.
Echter, zo hoor ik van de klantenservice na aan te hebben gegeven dat ik tot op heden nog geen bericht heb gehad over mijn aankomende aansluiting, wordt mijn verbinding pas aangesloten eind maart. Dit i.v.m. het feit dat er wel al glasvezel ligt in de straat, maar nog niet in het appartementen complex.
Op mijn vraag of ik dan op het DSL-netwerk mag krijg ik het antwoord dat dat niet kan door het feit dat ik glasvezelf beschikbaar heb op het adres. Dus glasvezel is wel beschikbaar, maar nog niet écht beschikbaar.. En ik mag als nieuwe klant niet op DSL, maar moet wachten op glasvezel, en anders kan ik enkel een andere provider zoeken.
Zo kan ik dus geen klant van jullie worden, T-Mobile, want ik moet gewoon thuiswerken en kan dus niet 1,5 maand zonder internet zitten.
Is dit echt hoe jullie werken? Dit lijkt mij eerder een fout in jullie procedure…
Groet,
Robin