Na een verhuizing is mijn klantvoordeel komen te vervallen. Beide abonnementen (mobiel en thuis) zijn wel overgezet naar het nieuwe adres en ik heb ook weer nieuw klantvoordeel aangevraagd echter staat deze aanvraag inmiddels al twee weken op Nog even geduld uw aanvraag wordt verwerkt. Is dat normaal en wanneer ik verwachten dat de aanvraag wordt verwerkt?
Beantwoord
Activatie Klantvoordeel na verhuizing
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi
Ik zie dat Klantvoordeel inmiddels alweer geactiveerd is. Het kan zo zijn dat de verhuisorder nog niet officieel doorgelopen was, dan blijven zaken als Klantvoordeel nog inactief.
Ook zie ik in My T-Mobile Thuis dat Klantvoordeel netjes actief is nu én op de aankomende factuur zal je zien dat eventuele kortingen dan ook verrekend worden.
Mocht je nog meer vragen hebben, let me know!
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.