Skip to main content
Beantwoord

Aansluiten modem op isra-punt geen signaal

  • 1 december 2021
  • 5 reacties
  • 208 Bekeken

Dag,

Ik heb geprobeerd m'n modem aan te sluiten op het ISRA-punt dat ik heb gevonden, maar tot nog toe zonder succes: het modem maakt geen verbinding met internet. Ik heb een aantal keer geprobeerd de rode en blauwe draadjes opnieuw op de schroefjes vast te draaien, maar dat maakt geen verschil. Ik vraag me af of er wel signaal zit op het ISRA-punt, of dat ik zelf iets verkeerd doe. Hoe verder?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @pieterhovenkamp 

Is je verbinding wel al actief volgens je T-Mobile thuis account?

Je hebt wel een hele korte kabel die uit het ISRA komt en het ISRA zit niet bepaald goed aan de muur 😅

Heb je ook gekeken of j́e wel signaal hebt als je de andere 2 draadjes gebruikt?

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 1 december 2021

Foto:

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21686 reacties
  • Antwoord
  • 1 december 2021

Hallo @pieterhovenkamp 

Is je verbinding wel al actief volgens je T-Mobile thuis account?

Je hebt wel een hele korte kabel die uit het ISRA komt en het ISRA zit niet bepaald goed aan de muur 😅

Heb je ook gekeken of j́e wel signaal hebt als je de andere 2 draadjes gebruikt?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 1 december 2021

Qua lengte houdt het niet echt over inderdaad, het was wat gepriegel om de draadjes in het aansluitkastje te krijgen. M'n aansluitdatum is 18 november, dus dan zou m'n verbinding actief moeten zijn toch? En er komt maar één ander draadje uit het ISRA (het bovenste op de foto), dus 2 andere draadjes proberen lukt niet.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21686 reacties
  • 1 december 2021

Je abonnement is al actief sinds 18 november, er zit misschien iets fout in je ISRA of anders is het een buitenshuis probleem.


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 2 december 2021

Hoi @pieterhovenkamp,

Fijn dat je ook een foto kan toevoegen, dat ziet er inderdaad niet bepaald modern uit! Gezien ook de resultaten die ik uit mijn metingen haal lijkt het mij erg verstandig om een monteur van de netwerkbeheerder KPN langs te laten sturen. Inmiddels heb ik een opdracht bij hen uitgezet. Hopelijk hoor je hier van hen vandaag nog meer over, en anders zal dat uiterlijk morgen zijn. Zij kunnen het zeker voor je op orde maken en ik zal ervoor zorgen dat er vaart achter komt!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen