Skip to main content
Beantwoord

Monteur afspraak vervroegen?

  • 18 november 2021
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

Hoi

Ik heb een upgrade aangevraagd voor vast internet, van 100 Mbps naar 1 Gbps en een afspraak met de monteur voor 6 december. Vandaag kreeg ik echt al het modem en glasvezel kasje dus alles is al binnen. Zou de afspraak dan vroeger kunnen of moeten we dan toch echt nog 2 ½ week wachten

Peter

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @pvdveennl 

Je 100 Mbps verbinding werkt toch nog gewoon? En bij het aanvragen van de migratie was de eerst mogelijke datum 6 december of was deze datum eerder?

Indien de monteurs afspraak pas voor later is ingepland dan zou je bij Guidion kunnen navragen of ze eerder een vrij plekje hebben om langs te komen, het telefoonnummer is 088 2000 151.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 18 november 2021

Hallo @pvdveennl 

Je 100 Mbps verbinding werkt toch nog gewoon? En bij het aanvragen van de migratie was de eerst mogelijke datum 6 december of was deze datum eerder?

Indien de monteurs afspraak pas voor later is ingepland dan zou je bij Guidion kunnen navragen of ze eerder een vrij plekje hebben om langs te komen, het telefoonnummer is 088 2000 151.


  • is een Top Poster
  • 18 november 2021

klopt, maar dan ben ik er verder maar weer vanaf :)

Ik zal wel eens bellen of er nog een plekje eerder is, zou het zelf kunnen installeren, maar er moet vast in de centrale een knopje omgezet worden


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 18 november 2021

@pvdveennl 

Klopt, de monteur maakt een fysieke wijziging naar een ander netwerk in de wijkcentrale en komt alles thuis installeren en activeren.

 


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4

Hoi @pvdveennl,

Leuk om te horen dat je enthousiast bent om over te stappen naar het T-Mobile netwerk! Ik het voor je nagekeken en zo te zien is inderdaad het ‘knopje omzetten in de wijkcentrale’ de belemmerende factor. :wink: Aangezien je de eerst mogelijke datum had opgegeven voor de overzetting is het lastig om een eerdere datum te vinden. Desondanks heb ik contact opgenomen met de netwerkafdeling, alleen konden zij geen eerdere datum vinden na het over de hoop halen van de planning. In ieder geval ben ik wel blij dat je in de tussentijd gewoon lekker met internet bent voorzien en ik kijk uit naar de overzetdatum!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen