Kan iemand antwoord geven op bovenstaande vraag?
ik zit te kijken naar een mogelijke overstap naar alleen internet bij T-Mobile, maar gezien de technische thuissituatie wil ik liever e.e.a. zelf aansluiten en installeren.
Met een server en diverse pc’s/hardware in een (Wifi) netwerk hier, pas ik liever zelf het nodige aan qua instellingen, daar heb ik geen monteur voor nodig.
Ik heb een glasvezelpunt in de woonkamer, e.e.a. is ca. 2 jaar geleden uitgerold hier in de wijk.
Dus een draadje prikken van de wanddoos naar het modem, en door naar de netwerk switch kan nooit echt heel lastig zijn.
Ik hoor het graag,
rob
Beantwoord
Wat vragen rondom mogelijk zelf installeren glasvezel
Beste antwoord door Waqqas
Hallo
De monteur komt de mediaconverter installeren, misschien ook activeren als je het witte Huawei kastje krijgt en je verbinding achteraf gereed melden.
Ook kan er bij een probleem direct een ticket worden aangemaakt wat veel tijd scheelt.
Wat betreft de instellingen, de monteur sluit alleen het Zyxel modem aan en achteraf kan je zelf de Zyxel vervangen door eigen apparatuur en de nodige instellingen instellen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.