Ik heb een TV box terug gestuurd op 2 oktober, maar ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen dat hij retour gekomen is, terwijl ik wel het retournummer heb genoteerd op en in de doos.
Nu krijg ik herinnerings emails, dat ik de box moet retour zenden.
Kunnen jullie nagaan of jullie de box hebben ontvangen?
Beste antwoord door Jason van Odido
Goedemiddag @ju78, top dat je het bij ons navraagt! Ik heb het meteen bekeken en zie dat er momenteel nog één TV Box naar ons onderweg is. De officiële retourmelding kan nog op zich laten wachten omdat de verwerkingstijd bij PostNL momenteel iets langer is dan gebruikelijk. Je kunt bij een retourprocedure doorgaans twee weken in het achterhoofd houden; dit betekent dat wanneer jij de box op 2 oktober hebt teruggestuurd, deze ongeveer rond 16/17 oktober bij ons geretourneerd zal zijn.
Eventuele aankondigingen en waarschuwingen per e-mail kun je voor nu negeren. Bedankt dat je het retournummer erbij plaatst en geen zorgen. Wij handelen het verder af. Stay safe!
Nee helaas heb ik het bonnetje niet meer, ik heb echt overal gezocht…. Ik heb ook al met PostNL gebeld, maar die kunnen mijn zending niet opzoeken tussen honderden zendingen.
En ik heb vandaag al twee keer meer dan een uur in de wacht gestaan bij de klantenservice van T-Mobile, daar is geen doorkomen aan helaas. Vandaar deze manier proberen.
Goedemiddag @ju78, top dat je het bij ons navraagt! Ik heb het meteen bekeken en zie dat er momenteel nog één TV Box naar ons onderweg is. De officiële retourmelding kan nog op zich laten wachten omdat de verwerkingstijd bij PostNL momenteel iets langer is dan gebruikelijk. Je kunt bij een retourprocedure doorgaans twee weken in het achterhoofd houden; dit betekent dat wanneer jij de box op 2 oktober hebt teruggestuurd, deze ongeveer rond 16/17 oktober bij ons geretourneerd zal zijn.
Eventuele aankondigingen en waarschuwingen per e-mail kun je voor nu negeren. Bedankt dat je het retournummer erbij plaatst en geen zorgen. Wij handelen het verder af. Stay safe!
Dan is het wellicht een idee om dan ook wat langer te wachten met dit soort herinnerings emails te versturen? Zo belast je de klantenservice ook meer, met wellicht onnodige vragen…
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.