Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel snelheid wordt niet gehaald

• 29 augustus 2020
  • 4 reacties
  • 276 Bekeken

Wederom zit ik met een snelheid tussen 3 en 5 mb. Glasvezel.  Upload wel rond de 95 mb

Overdag gewoon 100 mb en geen problemen. Bekabeld of wifi maakt geen verschil

Graag een oplossing 

Mvg Jan

Beste antwoord door Brian

Hi @Onceatukker Hmm dit klinkt zo op het eerste gezicht als een capaciteitsprobleem. Zou je de bekabelde snelheidsmetingen van de ochtend en de avond hier willen posten? Dan ga ik hier mee aan de slag en dit uitzetten bij onze technische dienst.

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21626 reacties
  • 29 augustus 2020

Hallo @Onceatukker 

Helpt het misschien om de zwarte mediaconverter even van het stroom halen?

Je test met een laptop direct bekabeld op de modem en gebruikt de Ookla speedtest app?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 29 augustus 2020

Dank voor reactie dit alles al diverse keren geprobeerd.

Maar elke avond zelfde in de loop van de ochtend werkt het weer pc bekabeld of wifi maakt geen verschil gebruik de ookla krijg die pagina maar net open. Upload is prima.

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 31 augustus 2020

Hi @Onceatukker Hmm dit klinkt zo op het eerste gezicht als een capaciteitsprobleem. Zou je de bekabelde snelheidsmetingen van de ochtend en de avond hier willen posten? Dan ga ik hier mee aan de slag en dit uitzetten bij onze technische dienst.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 31 augustus 2020

Brian ik heb sinds gisteren contact met de webcare.

Ik meet alleen bekabeld maak print screens 3 x op een dag hartelijk dank voor je melding

hopen dat snel goed komt.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen