Hallo, net als velen op dit topic hebben ook wij geen installatiepakket ontvangen, terwijl wij onze verhuizing een ruime maand voor datum hebben aangevraagd. Na minstens vijf keer met de klantenservice te hebben gebeld zijn we nog geen stap verder gekomen. Er zou een storing richting de technische dienst zijn, die het pakket moet versturen. Wanneer dat wordt verholpen is niet duidelijk: wij worden geacht zelf iedere dag maar te bellen naar jullie klantenservice om te horen hoe het ermee staat. Telkens krijgen wij dan hetzelfde antwoord: er is een storing, geen idee wanneer het wordt opgelost: we moeten maar wachten op een mail met de track en trace code. O ja, en natuurlijk moeten wij zelf ook nog jullie partner (de monteur) afbellen, die zou komen installeren, omdat het pakket niet geleverd is. En mochten wij dat vergeten, dan krijgen we nog een rekening ook. Omdat thuiswerken voor ons essentieel is en wij inmiddels zijn verhuisd, hebben wij vanaf gisteren echt een probleem. Wie lost dit probleem nu eens echt op? Of waar kunnen wij een klacht indienen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.