Skip to main content
Beantwoord

Nog geen installatiepakket ontvangen


  • Doet lekker mee
  • 3 reacties

Hallo, 

17 maart komt de monteur voor de installatie van het tmobile internetpakket. En daarvoor zou ik de installatiepakket moeten ontvangen volgens de bevestigingsmail van tmobile. Ik heb echter nog geen pakket van jullie ontvangen. Hoe wordt dit opgelost? Graag jullie aandacht. Alvast dank.

Ik hoor graag zsm. 

Mehmet Bulut

 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Memo42 

Wat staat er in het overzicht in je T-Mobile thuis omgeving? Indien er onderweg staat dan zou eronder ook een hyperlink moeten staan om je pakketje te volgen.

Bekijk origineel

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22190 reacties
  • Antwoord
  • 13 maart 2020

Hallo @Memo42 

Wat staat er in het overzicht in je T-Mobile thuis omgeving? Indien er onderweg staat dan zou eronder ook een hyperlink moeten staan om je pakketje te volgen.


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 13 maart 2020

Nee er staat niks over onderweg.  Dus ook geen link. Er staat alleen dat ik tussen de 4 en 7 dagen voor de installatiedatum mn pakketje krijg.


  • 0 reacties
  • 13 maart 2020

Kan zo zijn dat die morgen onverwachts binnenkomt, ik heb ook nooit bericht gehad dat het was verstuurd, PostNL stond ineens op de stoep.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22190 reacties
  • 13 maart 2020

Postnl heeft vertraging deze dagen volgens mij, ik wacht al sinds woensdag op 2 autobanden, app gaf woensdag al aan pakketje wordt verwacht maar zit nog niet in sorteerproces. Vanochtend ook al gebeld maar was al op de post gedaan volgens hem.


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 13 maart 2020

Als jouw banden paar dagen later komen is het geen probleem denk ik. Dinsdag komt er bij mij een monteur om de boel te installeren. Dus voor dinsdag MOET ik mijn pakketje binnen hebben. Anders komt de monteur voor niks :)

Dus met de gedachte dat het misschien morgen wordt bezorgd heb ik niet heel veel aan. Misschien wordt t namelijk niet bezorgd en dan is er een probleem.


  • 0 reacties
  • 14 maart 2020

En dan zou T-Mobile zeggen:

 

“Geen zorgen, we gaan er voor zorgen dat je zo snel mogelijk on-line komt en de periode dat dit nog niet het geval is hoef je uiteraard niet te betalen, daar dienen we een vergoeding voor in als je verbinding werkt”


Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 17 maart 2020

@Memo42 Het is helemaal gelukt met het pakketje afgelopen zaterdag zie ik, top! :slight_smile:


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen