Skip to main content
Beantwoord

my Tmobile thuis account

  • 13 november 2019
  • 3 reacties
  • 339 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik probeer nu al tig keer een my tmobile thuis account te activeren maar telkens als ik het invul krijg ik deze melding, heb ook al allemaal andere wachtwoorden geprobeerd en mn andere e-mailadres niets werkt.

 

Beste antwoord door Brian

Hi @Samsamm, we hebben een aantal e-mail uitgestuurd met een verkeerde link. Via de algemene link lukt het wel, je vindt meer informatie hier.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22219 reacties
  • 13 november 2019

Hi @Samsamm 

Als het goed is heb je ook een mail ontvangen km een account aan te maken.

Weet je zeker dat je op het blauwe nog geen account? Meld je aan hebt geklikt en niet op wachtwoord opvragen?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 13 november 2019

Ik heb op de link geklikt die nu paars is geklikt.


Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 15 november 2019

Hi @Samsamm, we hebben een aantal e-mail uitgestuurd met een verkeerde link. Via de algemene link lukt het wel, je vindt meer informatie hier.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen