Beantwoord
FO lampje brand niet
Geen wan verbinding op de glasvezel. FO link is er niet.
WAAROM moet het zo lang duren voordat die geactiveerd word, dan wel gebeld word door de techneuten van KPN/Reggefibre??
ik wacht nu al 5 werkdagen op een telefoontje van die mensen.
Oja, ik heb al unlimited op mijn telefoon, maar in een gebied waar te weinig dekking is heb ik binnenshuis daar niets aan om ik binnen bijna geen bereik heb. (Ik moet buiten bellen en voor 4G moet ik ook buiten zijn)
graag snel een oplossing!!!!!
WAAROM moet het zo lang duren voordat die geactiveerd word, dan wel gebeld word door de techneuten van KPN/Reggefibre??
ik wacht nu al 5 werkdagen op een telefoontje van die mensen.
Oja, ik heb al unlimited op mijn telefoon, maar in een gebied waar te weinig dekking is heb ik binnenshuis daar niets aan om ik binnen bijna geen bereik heb. (Ik moet buiten bellen en voor 4G moet ik ook buiten zijn)
graag snel een oplossing!!!!!
Beste antwoord door Glassertje
Ik weet niet of je ook mobiel hebt van T-Mobile? De moderators en superusershier delen regelmatig unlimited data bundels aan voor deze situaties en ter overbrugging,
ik weet het, niet ideaal maar beter dan niks.
Ik ben ookm maar een klant. Dit is eigenlijk een klant helpt klant forum. Bij veel problemen komen we vaak onderling wel uit, Komen we er niet uit of er moet iets veranderd worden, dan komen de T-Mobile Moderators in beeld. Dit zijn medewerkers van T-Mobile. Ze lezen mee en zo nodig reageren ze meestal tussen de 24/48 uur.
Ik hoop dat je probleem vlug opgelost wordt.
Ow en heb er zeker wel bewondering voor de medewerkers. Ik zou het niet kunnen heel de dag afgesnauwd worden.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.