Beantwoord
Beschadigde ontvanger
Zojuist mijn installatiepakket ontvangen. Bij het controleren of alles aanwezig was viel mij op dat de ontvanger aardig beschadigd is? Is dit normaal? Zo niet zou ik graag een nieuwe ontvanger willen. Op de foto's valt het minder op dan in het echt.
Beste antwoord door Brian
Hi @mauwkoo , ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen! Van TV Boxen met opnamefunctie hebben we op dit moment maar één type, van de TV Boxen zonder opnamefunctie zijn nog twee verschillende soorten in omloop. Zo te horen gaat het mis met de vebrinding tussen de modem en de TV Box. Ik heb meteen je verbinding nagekeken en ik zie hier echter wel een signaal van de TV Box. Op woensdag zie ik wat storing maar voor de rest ziet het er goed uit. Heb je de TV Box rechtstreeks op de modem aangesloten of zit hier nog wat tussen zoals bijvoorbeeld een powerline adapter? Een powerline adapter kan namelijk voor verstoring zorgen.
Het kan helpen om de TV Box opnieuw aan te melden op de modem, dit doe je via onderstaande stappen:
1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.
Laat zeker weten wat het resultaat is!
Bekijk origineelHet kan helpen om de TV Box opnieuw aan te melden op de modem, dit doe je via onderstaande stappen:
1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.
Laat zeker weten wat het resultaat is!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.