Beantwoord
Internet kort na verhuizing
Beste allemaal,
ik heb op 1 mei de sleuteloverdracht naar mijn nieuwe huis.
Ik heb op 2 april een T-mobile internet/tel/TV afgesloten en kreeg gisteren de mail van Guidon voor installatie. Nu heb ik meerdere problemen:
-Ik zou graag een installatie willen op 3-6 mei, het systeem van Guidon voor inplanning van een afspraak lijkt niet goed te werken maar de snelste datum die ik krijg is 13 mei.
-Het pakket zou 4-7 dagen voor installatie naar het adres verstuurd worden. Als de installatie op 3-6 mei zou kunnen plaatsvinden woon ik daar nog niet en zou het pakket dus naar mijn oude adres moeten.
Ik zal morgen ook contact opnemen met Guidon i.v.m. de planning van de installatie.
Klantnummer: ZHS84854
ik heb op 1 mei de sleuteloverdracht naar mijn nieuwe huis.
Ik heb op 2 april een T-mobile internet/tel/TV afgesloten en kreeg gisteren de mail van Guidon voor installatie. Nu heb ik meerdere problemen:
-Ik zou graag een installatie willen op 3-6 mei, het systeem van Guidon voor inplanning van een afspraak lijkt niet goed te werken maar de snelste datum die ik krijg is 13 mei.
-Het pakket zou 4-7 dagen voor installatie naar het adres verstuurd worden. Als de installatie op 3-6 mei zou kunnen plaatsvinden woon ik daar nog niet en zou het pakket dus naar mijn oude adres moeten.
Ik zal morgen ook contact opnemen met Guidon i.v.m. de planning van de installatie.
Klantnummer: ZHS84854
Beste antwoord door Brian
Hi @HilleG , gefeliciteerd met je nieuwe woning! 🙂 Is het inmiddels gelukt met het maken van een afspraak? Maak je geen zorgen wat het installatiepakket betreft, je ontvangt hiervoor een Track & Trace code, als het pakket niet afgeleverd dan worden dan kan je er voor kiezen om het pakket af te laten leveren op het dichtstbijzijnde bezorgpunt zodat je hem daar op kan halen. Dat gaat dus helemaal lukken!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.