Skip to main content
Beantwoord

Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet

  • 28 februari 2019
  • 1 reactie
  • 288 Bekeken

Ik kan niet inloggen bij mijn T-mobile thuis. Als ik mijn @t-mobilethuis emailadres + wachtwoord invoer, krijg ik de melding dat ik mijn @t-mobilethuis emailadres moet gebruiken. Diezelfde melding krijg ik als ik probeer mijn wachtwoord op te vragen.

Een maand geleden heb ik hierover voor het eerst gebeld met de klantenservice. Gisteren weer. Gisteren ook in het topic over inloggen op MyT-mobile thuis gereageerd. Vooralsnog lijkt er weinig tot geen actie ondernomen te zijn.
1. Kunnen jullie me helpen?
2. Hoe veel langer dan een maand moet het duren voordat ik kan inloggen?

Dank alvast!

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Ik wil jou ontzettend graag helpen @pinklady89! Goed dat je hier aan de bel trekt. Ik stond in de startblokken om naar jouw account te kijken, máár ik zie dat de klantenservice het ondertussen al heeft opgelost. Mooi! Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Je weet waar je mij kan vinden! 😃

 

Voor meer uitleg en tips rondom het inloggen in My T-Mobile Thuis kijk dan in dit topic: 

Media is niet beschikbaar

 

Bekijk origineel

1 reactie

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3395 reacties
  • Antwoord
  • 6 maart 2019

Ik wil jou ontzettend graag helpen @pinklady89! Goed dat je hier aan de bel trekt. Ik stond in de startblokken om naar jouw account te kijken, máár ik zie dat de klantenservice het ondertussen al heeft opgelost. Mooi! Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Je weet waar je mij kan vinden! 😃

 

Voor meer uitleg en tips rondom het inloggen in My T-Mobile Thuis kijk dan in dit topic: 

Media is niet beschikbaar

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen