Beantwoord
Installatiekosten na verhuizing
Goedemorgen!
Na mijn verhuizing heb ik de eerste factuur van jullie ontvangen. Zoals jullie op de website adverteren is het verhuizen bij T-Mobile Thuis altijd gratis. Daarom ben ik verrast dat er installatiekosten worden gerekend. Op mijn factuur is terug te zien dat de activatiekosten volledig vervallen, de installatiekosten komen voor de helft op mijn rekening. In dit geval is het verhuizen dus niet gratis, hoe zit dit? Kan dit worden verrekend met mijn volgende factuur?
Groet Frans
Na mijn verhuizing heb ik de eerste factuur van jullie ontvangen. Zoals jullie op de website adverteren is het verhuizen bij T-Mobile Thuis altijd gratis. Daarom ben ik verrast dat er installatiekosten worden gerekend. Op mijn factuur is terug te zien dat de activatiekosten volledig vervallen, de installatiekosten komen voor de helft op mijn rekening. In dit geval is het verhuizen dus niet gratis, hoe zit dit? Kan dit worden verrekend met mijn volgende factuur?
Groet Frans
Beste antwoord door Piotr
Hey @frans-devries ,
Top dat we met je mee mochten verhuizen! 🎉 Ik heb de installatiekosten gelijk voor je vergoed. Dit bedrag wordt komende maand (april) in mindering gebracht op je factuur.
Bekijk origineelTop dat we met je mee mochten verhuizen! 🎉 Ik heb de installatiekosten gelijk voor je vergoed. Dit bedrag wordt komende maand (april) in mindering gebracht op je factuur.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.