Beantwoord
Overstapservice: internet bij vorige provider te vroeg afgesloten
Beste T-mobile,
Ik heb bij jullie een abonnement afgesloten met een gewenste overstap datum van 15 februari. Toen ik het installatiepakket had ontvangen bleek dat het ISRA punt niet te vinden is in ons huis en na een aantal frustrerende telefoontjes/chat gesprekken met Guidion en met jullie is KPN ingeschakeld. Tot nu toe heb ik nog helemaal niks van KPN gehoord om een afspraak te maken om het ISRA punt aan te leggen.
Tot mijn grote verbazing/schrik/frustratie hebben jullie nu wel al de overstapservice bij ZIGGO in gang gezet en ben ik er vanavond achter gekomen dat ik geen internet meer heb... ZIGGO was bereikbaar dus heb ik met hun direct gebeld en ze gaan hun best doen mij zsm weer aan te sluiten. Maar aangezien jullie niet bereikbaar meer zijn vanaf 18 uur kan ik met jullie mijn frustratie niet telefonisch delen en erger nog kunnen jullie mij voor het weekend geen passende oplossing bieden 😞.
Hoe kan dit T-mobile? Wat is hier allemaal mis gegaan? En wat gaan jullie hieraan doen?
Ik hoor het graag.
Groet,
Nimrod
Ik heb bij jullie een abonnement afgesloten met een gewenste overstap datum van 15 februari. Toen ik het installatiepakket had ontvangen bleek dat het ISRA punt niet te vinden is in ons huis en na een aantal frustrerende telefoontjes/chat gesprekken met Guidion en met jullie is KPN ingeschakeld. Tot nu toe heb ik nog helemaal niks van KPN gehoord om een afspraak te maken om het ISRA punt aan te leggen.
Tot mijn grote verbazing/schrik/frustratie hebben jullie nu wel al de overstapservice bij ZIGGO in gang gezet en ben ik er vanavond achter gekomen dat ik geen internet meer heb... ZIGGO was bereikbaar dus heb ik met hun direct gebeld en ze gaan hun best doen mij zsm weer aan te sluiten. Maar aangezien jullie niet bereikbaar meer zijn vanaf 18 uur kan ik met jullie mijn frustratie niet telefonisch delen en erger nog kunnen jullie mij voor het weekend geen passende oplossing bieden 😞.
Hoe kan dit T-mobile? Wat is hier allemaal mis gegaan? En wat gaan jullie hieraan doen?
Ik hoor het graag.
Groet,
Nimrod
Beste antwoord door MelisaTMT
Hi @Nimmie ,
Jeetje, ik kan me voorstellen dat dit niet voelt als een warm welkom, máár ik weet zeker dat we deze ervaring kunnen omdraaien! Mijn collega aan de telefoon heeft dit zo te zien inderdaad gelijk voor je doorgestuurd naar de technische dienst, zodat KPN aangestuurd kan worden. Dit hebben zij dezelfde dag nog voor je geregeld. Het is nu wachten op KPN, maar zij nemen écht zo snel mogelijk contact met jou op, dat weet ik zeker.
Daarnaast heb ik, omdat ik toch graag iets voor je wou doen, onbeperkt internet voor je geregeld voor jouw mobiele abonnement. Check hiervoor jouw e-mail! En, geen zorgen! Telefonisch zijn wij gewoon tot 22:00 voor jou te bereiken via 0800 0092, maar je mag ons natuurlijk ook altijd een berichtje sturen! ❤️
Bekijk origineelJeetje, ik kan me voorstellen dat dit niet voelt als een warm welkom, máár ik weet zeker dat we deze ervaring kunnen omdraaien! Mijn collega aan de telefoon heeft dit zo te zien inderdaad gelijk voor je doorgestuurd naar de technische dienst, zodat KPN aangestuurd kan worden. Dit hebben zij dezelfde dag nog voor je geregeld. Het is nu wachten op KPN, maar zij nemen écht zo snel mogelijk contact met jou op, dat weet ik zeker.
Daarnaast heb ik, omdat ik toch graag iets voor je wou doen, onbeperkt internet voor je geregeld voor jouw mobiele abonnement. Check hiervoor jouw e-mail! En, geen zorgen! Telefonisch zijn wij gewoon tot 22:00 voor jou te bereiken via 0800 0092, maar je mag ons natuurlijk ook altijd een berichtje sturen! ❤️
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.