Beantwoord
installatiepakket en opleveringsdatum
Op 21 december komt de Guidion monteur langs voor de installatie van de alles in 1.
Nu zie ik op de de T-mobile thuis account dat de datum veranderd is naar 3 januari.
Gisteren heb ik gebeld met het 8000092 nummer en gevraagd naar het installatie pakket. Mij is toen verzekerd dat het gisteren de duer uit gegaan is en dat het op tijd bij ons zal zijn.
Nu begrijpik het niet meer, wie heeft de installatie datum gewijzigd, weet de monteur hiervan?
Wij hebben een bevestiging van Guidion dat de monteur 's middags de 21ste bij ons komt.
Waar kunnen wij nagaan waar het installatie pakket is??
Nu zie ik op de de T-mobile thuis account dat de datum veranderd is naar 3 januari.
Gisteren heb ik gebeld met het 8000092 nummer en gevraagd naar het installatie pakket. Mij is toen verzekerd dat het gisteren de duer uit gegaan is en dat het op tijd bij ons zal zijn.
Nu begrijpik het niet meer, wie heeft de installatie datum gewijzigd, weet de monteur hiervan?
Wij hebben een bevestiging van Guidion dat de monteur 's middags de 21ste bij ons komt.
Waar kunnen wij nagaan waar het installatie pakket is??
Beste antwoord door Brian
Hi @siem.kaandorp, ik geef je graag meer duidelijkheid! Je installatiepakket ligt inmiddels bij het sorteercentrum dus ik verwacht dat je deze morgen ontvangt! Wat de aansluitdatum betreft heb ik minder nieuws, de netbeheerder heeft de oplevering naar jouw woning inderdaad verplaatst naar 3 januari. Excuses dat je hierover niet bent geïnformeerd. In dit geval zal er dus ook een nieuwe afspraak gemaakt moeten worden met onze monteur (deze kan nu wel aansluiten maar kan de verbinding niet testen omdat er nog geen signaal binnen komt). Je kan hiervoor het beste telefonisch contact opnemen via het gratis nummer 088 2000 151, dan plant Guidion direct een nieuwe afspraak met je in! Excuses voor de vertraging Siem!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.