Skip to main content
Beantwoord

WAN lampje brandt niet op modem

• 9 december 2018
  • 2 reacties
  • 2071 Bekeken

Hoi, sinds kort ben ik ook lid van t mobile thuis. Net alles aangesluiten volgens de handleiding. Het WAN lampje gaat niet branden op mijn modem.. het abonnement zou vanaf 28-11 actief moeten zijn.. kan iemand mij uit de brand helpen?

Beste antwoord door Marcel MCi

Hallo mtv5,

Het modem lijkt inderdaad goed aangesloten. Wellicht staat het signaal er nog niet op of is het signaal op het andere aderpaar gezet. (Normaal op rood / blauw, maar soms op de oranje en witte draad) Ik weet niet of je dat zelf kan proberen, het isra punt en de verbinding is de verantwoording van de netbeheerder kpn. Wacht anders even totdat een T-mobile moderator dit oppakt, of zelf even de servicedesk bellen.

Mvg. Marcel
Bekijk origineel

2 reacties

Marcel MCi
Forum|alt.badge.img+2
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 770 reacties
  • Antwoord
  • 12 december 2018
Hallo mtv5,

Het modem lijkt inderdaad goed aangesloten. Wellicht staat het signaal er nog niet op of is het signaal op het andere aderpaar gezet. (Normaal op rood / blauw, maar soms op de oranje en witte draad) Ik weet niet of je dat zelf kan proberen, het isra punt en de verbinding is de verantwoording van de netbeheerder kpn. Wacht anders even totdat een T-mobile moderator dit oppakt, of zelf even de servicedesk bellen.

Mvg. Marcel

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 12 december 2018
Excuses voor de late reactie @mtv5, ik zie dat er morgen een monteur bij je langs komt om de aansluiting na te kijken, laat zeker nog even weten of het gelukt is!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen