Skip to main content
Idee in onderzoek

Voorstel: Vooruitspoelen binnen opnames in Beta Odido TV app

• is een gewaardeerde antwoordgever
  • 268 reacties

Hallo,

Ik wil graag een suggestie doen voor de nieuwe Beta Odido TV app.

Momenteel is het binnen opnames niet direct mogelijk om vooruit te spoelen met de navigatieknop van de afstandsbediening. In plaats daarvan krijg je een zenderoverzicht. Dit is onhandig wanneer je enkel wat reclame of saaie stukken wilt doorspoelen. In live TV modus is dat zeker nuttig om snel van zender te wisselen. 

In de vorige Odido TV app was het wel mogelijk om binnen opnames vooruit te spoelen met de navigatieknoppen. Graag zou ik deze functionaliteit terugzien in de Beta versie.

Nu moet je onhandig een navigatiebalk activeren, één keer naar beneden drukken en dan pas kun je vooruitspoelen... 

Ik denk dat dit een waardevolle toevoeging zou zijn voor de app, aangezien het gebruiksgemak aanzienlijk vergroot.

Om mijn suggestie te illustreren heb ik een foto toegevoegd van een opname waarin je het zenderoverzicht te zien krijgt als je direct vooruit wil spoelen

Ik hoop dat jullie mijn suggestie serieus willen overwegen.

Met vriendelijke groet,

Michel Hardeman 

Uitgelichte reactie

21 juni 2024

@Michel281 dank voor je feedback! We zullen deze wens zeker noteren en in de gaten houden of dit een veel gevraagde verbetering is.

Een tip: als je [RECHTS] langer ingedrukt houdt, activeer je doorspoelen direct. Ben benieuwd of dat al een verbeterde ervaring geeft.

7 reacties

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 18 juni 2024

Helemaal mee eens Michel en daarom mijn stem.

Forum|alt.badge.img

@Michel281 dank voor je feedback! We zullen deze wens zeker noteren en in de gaten houden of dit een veel gevraagde verbetering is.

Een tip: als je [RECHTS] langer ingedrukt houdt, activeer je doorspoelen direct. Ben benieuwd of dat al een verbeterde ervaring geeft.

• Auteur
  • 268 reacties
  • 21 juni 2024
Hans-Juriën schreef:

Bedankt voor deze 'tip'. Ik zie alleen de logica daarin absoluut niet. Simpelweg als ik in een opname ben hoor ik het zenderoverzicht helemaal niet te krijgen als ik [RECHTS] indruk op de afstandsbediening. In de reguliere versie van de Odido TV app gaat het wel zoals het zou moeten.

Het zenderoverzicht moet alleen worden getoond in de live TV modus.

• Auteur
  • 268 reacties
  • 26 juni 2024
Hans-Juriën schreef:

@Hans-Juriën Helaas werkt je tip niet, althans niet bij mij. 

Als ik een longpress doe op [RECHTS] dan raas ik als een gek door de drie tabs heen die zich bovenaan in het zenderoverzicht bevinden. Het is dus niet zo dat ik dan vooruit kan spoelen in de opname zoals jij suggereert.

Houd het graag simpel en logisch:

- zodra je een opname bekijkt géén zenderoverzicht

- zodra je live TV kijkt wél een zenderoverzicht

• Auteur
  • 268 reacties
  • 26 juni 2024
Hans-Juriën schreef:

@Hans-Juriën ik was te snel met mijn conclusie. Nu moet ik zeggen dat het wél mogelijk is om direct naar voren te spoelen in een opname. Je moet [RECHTS] indrukken en ingedrukt houden en niet het zenderoverzicht eerst laten verschijnen, dan werkt het wel.

Toch ben ik van mening dat een zenderoverzicht tijdens het bekijken van een opname niet zou moeten verschijnen! 

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
NieuwIdee in onderzoek

• Auteur
  • 268 reacties
  • 26 juni 2024
Mitchl66 schreef:

Helemaal mee eens Michel en daarom mijn stem.

Het moeten er wel veel meer worden dan stijgt de kans dat ze daadwerkelijk dat zenderoverzicht gaan verwijderen. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen