Beantwoord
Start abonnement T-Mobile thuis
Start abonnement is op 7 mei; ook bij vorige provider opgezegd per 7 mei. Installateur kan pas op 11 mei; zit ik nu 4 dagen zonder tv en internet?
Beste antwoord door Brian
Hi Hansay, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie het volgende: Je hebt als wensdatum inderdaad 7 mei opgegeven, we doen altijd ons best om je zo dicht mogelijk bij de wensdatum aan te sluiten maar de definitieve datum krijg je na je aanmelding van ons door. In dit geval wordt je op 11 mei aangesloten en heb je geen gebruik gemaakt van de Overstapservice. Wat je nu het beste kan doen is even contact opnemen met je huidige provider en vragen of ze jou op 11 mei op willen zeggen in plaats van 7 mei, zo kom je tussendoor niet zonder internet te zitten!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.