Skip to main content
Beantwoord

Start abonnement T-Mobile thuis


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Start abonnement is op 7 mei; ook bij vorige provider opgezegd per 7 mei. Installateur kan pas op 11 mei; zit ik nu 4 dagen zonder tv en internet?

Beste antwoord door Brian

Hi Hansay, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie het volgende: Je hebt als wensdatum inderdaad 7 mei opgegeven, we doen altijd ons best om je zo dicht mogelijk bij de wensdatum aan te sluiten maar de definitieve datum krijg je na je aanmelding van ons door. In dit geval wordt je op 11 mei aangesloten en heb je geen gebruik gemaakt van de Overstapservice. Wat je nu het beste kan doen is even contact opnemen met je huidige provider en vragen of ze jou op 11 mei op willen zeggen in plaats van 7 mei, zo kom je tussendoor niet zonder internet te zitten!
Bekijk origineel

3 reacties

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 27 april 2018
Hi Hansay, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie het volgende: Je hebt als wensdatum inderdaad 7 mei opgegeven, we doen altijd ons best om je zo dicht mogelijk bij de wensdatum aan te sluiten maar de definitieve datum krijg je na je aanmelding van ons door. In dit geval wordt je op 11 mei aangesloten en heb je geen gebruik gemaakt van de Overstapservice. Wat je nu het beste kan doen is even contact opnemen met je huidige provider en vragen of ze jou op 11 mei op willen zeggen in plaats van 7 mei, zo kom je tussendoor niet zonder internet te zitten!

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 april 2018
Wel vreemd, in de T-Mobile werd me gezegd dat ze geen goede ervaringen hebben met de overstap service en dat ik zelf op moest zeggen. Was me in ieder niet duidelijk gemaakt dat de installatie niet op de gewenste datum zou kunnen plaatsvinden. Heb al een bestaande glasvezelaansluiting; kan e.e.a. niet zelf aangesloten worden?

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 30 april 2018
Hi Hansray!

Of je beter zelf kunt opzeggen, ligt aan welke provider jouw vorige was. Niet elke provider doet mee aan de Overstapservice namelijk. Het installeren van jouw diensten moet gedaan worden door een monteur. Glasvezel is namelijk een gevaarlijk en gevoelig product bij de installatie. Ik wil graag dat jij zonder lichamelijke schade onze klant blijft! Ik zie dat je ook klant bent met T-Mobile Mobiel bij ons. Graag geef ik je een voucher voor unlimited data op jouw mobiel, zodat je in ieder geval tijdens het wachten op de monteur gebruik kunt maken van internet. TV-kijken kun je dan doen via onze TV Anywhere App. Houd je inbox op het forum in de gaten, ik stuur je zometeen een privébericht met de voucher!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen