Beantwoord
TV Box installeren op bovenverdieping
Mijn moeder van 68 heeft bij de T-mobileshop een alles in 1 abonnement gekocht. Dit heeft zij gedaan omdat de verkoper haar garandeerde dat zij, met de door T-Mobile aangeleverde spullen, ook boven op haar slaapkamer TV zou kunnen kijken. Dit blijkt niet juist te zijn. Dit kan alleen als zij boven ook een UTP-kabel heeft of als T-Mobile adapters of internet via de stroomkabels aanlevert. Mijn moeder heeft hier expliciet naar gevraagd, vervolgens heeft mijn zus ook nog gebeld om dit na te vragen en ook haar is gezegd dat mijn moeder gewoon tv boven zou hebben. Nu blijkt de monteur er ook van overtuigd te zijn dat het zonder aanvullende apparaten niet mogelijk is. Ik heb vervolgens gebeld met T-Mobile en gevraagd om een oplossing of ontbinding van het contract. Dit wordt echter geweigerd. Mijn vraag is de volgende: Is het jullie beleid om oudere weerloze mensen op te lichten of te misleiden?
Beste antwoord door Hidden.nld
Hallo Marion1949,
In de installatie doos van de TV zit een kabel van 15Meter. T-Mobile gaat er vanuit dat dit genoeg is om de tv aan te sluiten. lukt dit niet dan kan je een langere kabel aanschaffen. Je kan ook gebruik maken van verbindings setjes zoals Devolo welke je gewoon in de winkel kan krijgen of bij Coolblue kan bestellen.
Helaas valt dit niet onder wanprestatie. De binnenhuis bekabeling valt onder verantwoording van de klant. zoals ook te lezen valt in de algemene voorwaarden van T-Mobile.
Het is natuurlijk in niemands belang om iemand te misleiden of ze nou oud of jong zijn. Echter geldt er voor jong en oud dezelfde regels zoals een onderzoeksplicht. Meer informatie kan je vinden op de website van consuwijzer.nl
Bekijk origineelIn de installatie doos van de TV zit een kabel van 15Meter. T-Mobile gaat er vanuit dat dit genoeg is om de tv aan te sluiten. lukt dit niet dan kan je een langere kabel aanschaffen. Je kan ook gebruik maken van verbindings setjes zoals Devolo welke je gewoon in de winkel kan krijgen of bij Coolblue kan bestellen.
Helaas valt dit niet onder wanprestatie. De binnenhuis bekabeling valt onder verantwoording van de klant. zoals ook te lezen valt in de algemene voorwaarden van T-Mobile.
Het is natuurlijk in niemands belang om iemand te misleiden of ze nou oud of jong zijn. Echter geldt er voor jong en oud dezelfde regels zoals een onderzoeksplicht. Meer informatie kan je vinden op de website van consuwijzer.nl
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.