Skip to main content
Beantwoord

Status bestelling vaste telefonie

  • 18 november 2024
  • 4 reacties
  • 40 Bekeken

Reeds op 21 mei 2024 (!) vaste telefonie aangevraagd voor ons adres. Sinds de overstap naar Odido eerder hebben we telefoon uit het pakket gelaten. daarna bleek dat we dit nodig hebben voor het alarm. We hebben vaste telefonie aangevraagd met nummerbehoud, wellicht dat dat op dat moment niet meer mogelijk was. Maar we hebben dus niets van Odido vernomen. Aangezien de chat nooit beschikbaar is (geen beschikbare medewerker) nu maar via deze weg een poging… Kan iemand kijken wat er aan de hand is?? M.v.g. Guido

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@GuidoBakker, welkom op onze Community!

Vast bellen is al actief sinds 21-05-2024, echter is het nummerbehoud niet goed gegaan. Er zijn een aantal redenen dat het niet goed gegaan is: 

  • Telefoonnummer klopt niet.
  • Naam, adres etc. kloppen niet.
    Bij de andere provider is een andere postcode bekend. Zo niet, dan moet de klant bij de huidge provider navraag doen naar het aansluitadres.
  • Het telefoonnummer is meer dan 2 maanden geleden opgezegd.

Omdat het nu al te ver in het verleden is kunnen we het oude telefoonnummer ook niet meer behouden. Ik kan de order op completed zetten in mijn systeem, dan kun je bij alle gegevens van je huidige nummer in Mijn Odido. Die loopt hierdoor dus ook vast.

 

Bekijk origineel

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14909 reacties
  • Antwoord
  • 19 november 2024

Hey ​@GuidoBakker, welkom op onze Community!

Vast bellen is al actief sinds 21-05-2024, echter is het nummerbehoud niet goed gegaan. Er zijn een aantal redenen dat het niet goed gegaan is: 

  • Telefoonnummer klopt niet.
  • Naam, adres etc. kloppen niet.
    Bij de andere provider is een andere postcode bekend. Zo niet, dan moet de klant bij de huidge provider navraag doen naar het aansluitadres.
  • Het telefoonnummer is meer dan 2 maanden geleden opgezegd.

Omdat het nu al te ver in het verleden is kunnen we het oude telefoonnummer ook niet meer behouden. Ik kan de order op completed zetten in mijn systeem, dan kun je bij alle gegevens van je huidige nummer in Mijn Odido. Die loopt hierdoor dus ook vast.

 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 19 november 2024

Dag Tommie,

 

Dank voor het nakijken. Het nummer is niet belangrijk maar hebben we destijds eigenlijk per ongeluk aangevinkt. Dat zal dus het probleem zijn. Maar als jij hem op completed zet kunnen we dus alles zien? Lijkt me prima!

 

Gr. Guido


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 20 november 2024

Dag Tommie,

 

De order staat nog steeds nog steeds in behandeling. Ik zie verder dus geen details (telefoonnummer, ...). Wat is nu de status?

 

M.v.g. Guido


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14909 reacties
  • 21 november 2024

Hij is nu goed gezet ​@GuidoBakker


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen