Sinds vandaag (waarschijnlijk, vandaag in ieder geval gemerkt) kan ik niet bellen met onze vaste lijn. Ik krijg een "in gesprek" toon te horen. En als er naar de vaste lijn gebeld wordt krijg je de melding "het nummer is niet in gebruik". Modem 10 seconden uit het stopcontact halen heeft geen effect.
In reacties op de community over soort gelijke problemen zie ik dat er een nieuw signaal naar de modem gestuurd moet worden. Zou dat bij ons ook de oplossing kunnen zijn?
Groetjes van Patricia
Beste antwoord door Hartevelt
Tommie van Odido schreef:
Hi @Hartevelt, ik heb zojuist een lijnmeting gedaan en je telefoon zou het weer moeten doen. Zou je dit kunnen nakijken? Anders een powerflip uitvoeren als het nog niet werkt. Thanks!
Powerflip
Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
Wacht minimaal 10 seconden
Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en het nummer lijkt niet goed te registreren. Ik heb een reprovisie uitgevoerd en het modem gereboot om dit te verhelpen maar dit mocht niet baten. Daarom heb ik het doorgezet naar onze techneuten. Zij zullen het zo snel mogelijk voor je gaan oplossen.
Hi @Hartevelt, ik heb zojuist een lijnmeting gedaan en je telefoon zou het weer moeten doen. Zou je dit kunnen nakijken? Anders een powerflip uitvoeren als het nog niet werkt. Thanks!
Powerflip
Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
Wacht minimaal 10 seconden
Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
Hi @Hartevelt, ik heb zojuist een lijnmeting gedaan en je telefoon zou het weer moeten doen. Zou je dit kunnen nakijken? Anders een powerflip uitvoeren als het nog niet werkt. Thanks!
Powerflip
Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
Wacht minimaal 10 seconden
Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.