Bij het toevoegen van het telefoonnummer krijg ik de melding “De controle van de telefonie is niet geslaagd. Aanmelden bij de telefonieaanbieder is niet geslaagd. Controleer de ingevoerde toegangsgegevens voor de telefonie.”
De toegangsgegegevens zijn juist: in de wizard “T-Mobile Thuis” geselecteerd als telefonieaanbieder. Er wordt dan gevraagd om een gebruikersnaam en een wachtwoord. Deze overgenomen uit MIjn Odido.
Registratie van het telefoonnummer lukt niet. Graag hulp.
Beantwoord
Vast bellen instellen op Fritz!Box 5530 Fiber
Beste antwoord door Waqqas
Hallo
Er zit een bug in het Odido account waardoor het wachtwoord dat je instelt niet klopt.
Om het wachtwoord voor VoIP te achterhalen moet je de stappen in dit topic doorlopen, de melding bovenaan kan je negeren over dat dit stappenplan niet meer nodig is
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.