Na de verhuizing werkt de vaste telefoon niet. Telefoon aangesloten op poort 1 lampje telefoon doet het niet, reset gedaan, kabels verwisseld, nog niets, zelfde stappen herhaald met telefoonpoort 2, nog niets. lampje telefoon gaat niet branden. Als je het nummer belt springt deze gelijk op voicemail.
Ik ben gelijk voor je gaan kijken, de registratie is niet helemaal soepel gelopen na het verhuizen. Ik heb op het modem een reprovisie uitgevoerd, ik krijg nu groen licht bij Voip. Zou je kunnen kijken of de vaste telefoon nu wel werkt?
Talk soon!
Dag Tommie,
Ik heb de telefoon getest, ik kan weer bellen en gebeld worden. Dank je wel!
Ik ben gelijk voor je gaan kijken, de registratie is niet helemaal soepel gelopen na het verhuizen. Ik heb op het modem een reprovisie uitgevoerd, ik krijg nu groen licht bij Voip. Zou je kunnen kijken of de vaste telefoon nu wel werkt?
Talk soon!
Dag Tommie,
Ik heb de telefoon getest, ik kan weer bellen en gebeld worden. Dank je wel!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.