In verband met de aanleg van glasvezel in onze wijk heb ik in mei 2022 een T-mobile abonnement aangevraagd voor TV, Internet en Vast Bellen. Vandaag 14 december is glasvezelkabel actief en gaat mijn abonnement in. Nu is in de afgelopen periode gebleken dat een abonnement voor Vast Bellen niet meer zinvol is, te meer wij al twee T-mobile mobiele abonnementen hebben. Voor 14 december kon ik mijn abonnement niet aanpassen omdat die op ‘in behandeling’ (pauze) stond. Nu kan ik mijn abonnement Vast Bellen niet opzeggen omdat deze dezelfde looptijd heeft als mijn internet abonnement. Het lijkt er op dat mijn enige optie om mijn Vast Bellen abonnement op te zeggen is dat ik heel mijn T-mobile Thuis abonnement herroep en me dan weer aanmeldt voor een nieuw abonnement. Dit heeft overigens wel weer het gevaar in zich dat ik wederom een half jaar op een activatie moet wachten. Er moet toch een andere manier zijn om mijn Vast Bellen abonnement op te zeggen.
Opzeggen vast bellen per direct
Beste antwoord door Cristien
Hallo
Je kan het toch gewoon laten voor wat het is. Als je nu je glasvezel weer opzeg kan je ook wel eens duurder uit zijn tegen de prijs van nu?
Vanaf 24 januari 2022
Heb je een Vast Bellen abonnement afgesloten op of na 24 januari 2022? Dan ben je akkoord gegaan met een Vast Bellen abonnement voor een periode van een jaar. Je kunt je Vast Bellen abonnement pas opzeggen wanneer je contract is afgelopen. In My T-Mobile Thuis zie je automatisch de mogelijkheid om je Vast Bellen abonnement te wijzigen zodra de contractperiode verstreken is.
Groetjes
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.