Skip to main content
Beantwoord

Vast Bellen abonnement stopzetten zonder gevolgen.

• 23 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 787 Bekeken

Kan ik mijn vast bellen abonnement stop zetten ( loopt reeds langer dan 1 jaar)  , zonder dat er wat aan het overige abnnomnent wijzigt,   betreft internet en televisie ?.

B.v.d.   Gerard

Beste antwoord door Ginny

@GHooijmans natuurlijk kun je je vast bellen opzeggen, hou er wel rekening mee dat je een maand opzegtermijn hebt. Zoals @Waqqas aangeeft, kun je een bericht achterlaten in het daarvoor bedoelde topic! 😊

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21785 reacties
  • 23 augustus 2020

Hallo @GHooijmans 

Dat kan zeker, zonder dat het gevolgen heeft voor internet en tv. Plaats je verzoek in onderstaande topic en een moderator zal je morgen verder helpen.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/abonnement-wijzigen-wij-helpen-je-303401

• 0 reacties
  • 23 augustus 2020

Is mij zelfs gelukt zonder opzeggen, nummerbehoud aangevraagd bij Cheapconnect en het ging automatisch, je hebt wel een maand opzegtermijn.

Forum|alt.badge.img+16
  • Oud-Moderator
  • 619 reacties
  • Antwoord
  • 25 augustus 2020

@GHooijmans natuurlijk kun je je vast bellen opzeggen, hou er wel rekening mee dat je een maand opzegtermijn hebt. Zoals @Waqqas aangeeft, kun je een bericht achterlaten in het daarvoor bedoelde topic! 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen