Beantwoord
Sinds overstap geen nummerweergave of aanduiding gemiste oproep meer
Sinds ik ben overgestapt van KPN naar T-mobile geeft mijn vaste telefoon niet meer aan of ik een gemiste oproep heb gehad. Bij inkomende oproepen krijg ik ook alleen maar te zien externe oproep en niet mijn ingeprogrammeerde nummers.
Beste antwoord door Piotr
Hey @Mootje79 & @Melissa3810 ,
Ik help jullie graag verder! Zouden jullie de volgende handeling eens willen proberen?
Bel naar 085-7732598 en druk tijdens het gesprek de "5" toets in. Hoor je wanneer je dit doet FIVE gesproken worden aan de andere kant van de lijn? Zo niet stuur mij dan even je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door via een privébericht, dit kan je doen onder je Profiel, dan kijk ik met je mee!
Hoor je wel Five uitgesproken worden? Start dan je modem opnieuw op door 'm even een aantal seconden van de stroom af te halen en dan weer opnieuw aan te sluiten en herhaal dit ook voor het basisstation van je telefoon.
Ik hoor graag of het heeft geholpen!
Bekijk origineelIk help jullie graag verder! Zouden jullie de volgende handeling eens willen proberen?
Bel naar 085-7732598 en druk tijdens het gesprek de "5" toets in. Hoor je wanneer je dit doet FIVE gesproken worden aan de andere kant van de lijn? Zo niet stuur mij dan even je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door via een privébericht, dit kan je doen onder je Profiel, dan kijk ik met je mee!
Hoor je wel Five uitgesproken worden? Start dan je modem opnieuw op door 'm even een aantal seconden van de stroom af te halen en dan weer opnieuw aan te sluiten en herhaal dit ook voor het basisstation van je telefoon.
Ik hoor graag of het heeft geholpen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.