Skip to main content
Beantwoord

Sinds overstap geen nummerweergave of aanduiding gemiste oproep meer


Sinds ik ben overgestapt van KPN naar T-mobile geeft mijn vaste telefoon niet meer aan of ik een gemiste oproep heb gehad. Bij inkomende oproepen krijg ik ook alleen maar te zien externe oproep en niet mijn ingeprogrammeerde nummers.

Beste antwoord door Piotr

Hey @Mootje79 & @Melissa3810,

Ik help jullie graag verder! Zouden jullie de volgende handeling eens willen proberen?

Bel naar 085-7732598 en druk tijdens het gesprek de "5" toets in. Hoor je wanneer je dit doet FIVE gesproken worden aan de andere kant van de lijn? Zo niet stuur mij dan even je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door via een privébericht, dit kan je doen onder je Profiel, dan kijk ik met je mee!

Hoor je wel Five uitgesproken worden? Start dan je modem opnieuw op door 'm even een aantal seconden van de stroom af te halen en dan weer opnieuw aan te sluiten en herhaal dit ook voor het basisstation van je telefoon.

Ik hoor graag of het heeft geholpen!
Bekijk origineel

10 reacties

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 20 juni 2019
Ik heb hetzelfde probleem, ben jij er al achter waarom het zo is?

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 juni 2019
Nee helaas, van T-mobile krijg je helaas niet zo snel antwoord of je hangt heel lang in de wachtrij telefonisch.

  • 0 reacties
  • 21 juni 2019
Snel antwoord krijg je inderdaad niet van T-Mobile, en het antwoord wat je dan krijgt klopt in mijn geval ook nog geeneens.
Maar met een hoop thuistoestellen is het probleem dat ze geen nummerherkenning kunnen ontvangen, T-Mobile heeft een speciaal telefoonnummer en als je daar naar belt en de 5 intoetst en je krijgt vijf terug zou het volgens hun moeten werken, bij mij dus niet en heb een nieuwe gigaset gekocht, die het wel doorgeeft.

Ligt dus gewoon aan hun DTMF protocol wat niet 100% goed functioneerd.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8106 reacties
  • 21 juni 2019
@Doornekamp33 Wat fijn dat je de klant een advies kan geven en je energie er in wil steken, daar is dit forum ook voor ‘Klant helpt klant’👍🏻

De volgende keer graag zonder sneer naar T-Mobile. Wij weten nu al 132 antwoorden verder dat je niet tevreden bent. Genoeg is genoeg!

En gaat over tot de order van de dag!

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • Antwoord
  • 21 juni 2019
Hey @Mootje79 & @Melissa3810,

Ik help jullie graag verder! Zouden jullie de volgende handeling eens willen proberen?

Bel naar 085-7732598 en druk tijdens het gesprek de "5" toets in. Hoor je wanneer je dit doet FIVE gesproken worden aan de andere kant van de lijn? Zo niet stuur mij dan even je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door via een privébericht, dit kan je doen onder je Profiel, dan kijk ik met je mee!

Hoor je wel Five uitgesproken worden? Start dan je modem opnieuw op door 'm even een aantal seconden van de stroom af te halen en dan weer opnieuw aan te sluiten en herhaal dit ook voor het basisstation van je telefoon.

Ik hoor graag of het heeft geholpen!

  • 0 reacties
  • 21 juni 2019
@CrisTien , we weten wel dat jij t-mobile hoog hebt zitten, maar als niet medewerker hoef je mij niet te vertellen wat ik schrijf, dat maak ikzelf wel uit.

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 21 juni 2019
Hallo @Piotr ,

Bedankt voor de reactie, de voorgestelde acties hebben helaas niet geholpen. ik wil graag een privé bericht sturen maar kan niet vinden waar ik dat moet doen...

Pieter_B
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 2138 reacties
  • 21 juni 2019
@Melissa3810

Als je op de naam van @Piotr klikt, kom je op zijn user info pagina.


Leunis21
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 2 juli 2019
Goedemorgen ,

Wij hebben een Siemens Giga set A540 en de nummerherkenning werkt ook niet , wat voor toestel moeten we aan schaffen om er van zeker te zijn dat het gaat werken .@Piotr T-Mobile had dat best wel kunnen vermelden dat er problemen waren te verwachten . En ook Gudion de het heeft geinstalleerd bij ons thuis .
Want het werkt niet naar behoren .

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 3 juli 2019
Hi @Leunis21, ik zie je dat ook in een ander topic een bericht hebt geplaatst, ik stel voor dat we daar verder gaan, dan houden we alle reacties op één plek.

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen