Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineelSinds overstap geen nummerweergave of aanduiding gemiste oproep meer
Sinds ik ben overgestapt van KPN naar T-mobile geeft mijn vaste telefoon niet meer aan of ik een gemiste oproep heb gehad. Bij inkomende oproepen krijg ik ook alleen maar te zien externe oproep en niet mijn ingeprogrammeerde nummers.
Hi @Leunis21 , ik zie je dat ook in een ander topic een bericht hebt geplaatst, ik stel voor dat we daar verder gaan, dan houden we alle reacties op één plek.
Goedemorgen ,
Wij hebben een Siemens Giga set A540 en de nummerherkenning werkt ook niet , wat voor toestel moeten we aan schaffen om er van zeker te zijn dat het gaat werken .@Piotr T-Mobile had dat best wel kunnen vermelden dat er problemen waren te verwachten . En ook Gudion de het heeft geinstalleerd bij ons thuis .
Want het werkt niet naar behoren .
Wij hebben een Siemens Giga set A540 en de nummerherkenning werkt ook niet , wat voor toestel moeten we aan schaffen om er van zeker te zijn dat het gaat werken .
Want het werkt niet naar behoren .
Hallo @Piotr ,
Bedankt voor de reactie, de voorgestelde acties hebben helaas niet geholpen. ik wil graag een privé bericht sturen maar kan niet vinden waar ik dat moet doen...
Bedankt voor de reactie, de voorgestelde acties hebben helaas niet geholpen. ik wil graag een privé bericht sturen maar kan niet vinden waar ik dat moet doen...
A
Hey @Mootje79 & @Melissa3810 ,
Ik help jullie graag verder! Zouden jullie de volgende handeling eens willen proberen?
Bel naar 085-7732598 en druk tijdens het gesprek de "5" toets in. Hoor je wanneer je dit doet FIVE gesproken worden aan de andere kant van de lijn? Zo niet stuur mij dan even je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door via een privébericht, dit kan je doen onder je Profiel, dan kijk ik met je mee!
Hoor je wel Five uitgesproken worden? Start dan je modem opnieuw op door 'm even een aantal seconden van de stroom af te halen en dan weer opnieuw aan te sluiten en herhaal dit ook voor het basisstation van je telefoon.
Ik hoor graag of het heeft geholpen!
Ik help jullie graag verder! Zouden jullie de volgende handeling eens willen proberen?
Bel naar 085-7732598 en druk tijdens het gesprek de "5" toets in. Hoor je wanneer je dit doet FIVE gesproken worden aan de andere kant van de lijn? Zo niet stuur mij dan even je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door via een privébericht, dit kan je doen onder je Profiel, dan kijk ik met je mee!
Hoor je wel Five uitgesproken worden? Start dan je modem opnieuw op door 'm even een aantal seconden van de stroom af te halen en dan weer opnieuw aan te sluiten en herhaal dit ook voor het basisstation van je telefoon.
Ik hoor graag of het heeft geholpen!
De volgende keer graag zonder sneer naar T-Mobile. Wij weten nu al 132 antwoorden verder dat je niet tevreden bent. Genoeg is genoeg!
En gaat over tot de order van de dag!
A
Snel antwoord krijg je inderdaad niet van T-Mobile, en het antwoord wat je dan krijgt klopt in mijn geval ook nog geeneens.
Maar met een hoop thuistoestellen is het probleem dat ze geen nummerherkenning kunnen ontvangen, T-Mobile heeft een speciaal telefoonnummer en als je daar naar belt en de 5 intoetst en je krijgt vijf terug zou het volgens hun moeten werken, bij mij dus niet en heb een nieuwe gigaset gekocht, die het wel doorgeeft.
Ligt dus gewoon aan hun DTMF protocol wat niet 100% goed functioneerd.
Maar met een hoop thuistoestellen is het probleem dat ze geen nummerherkenning kunnen ontvangen, T-Mobile heeft een speciaal telefoonnummer en als je daar naar belt en de 5 intoetst en je krijgt vijf terug zou het volgens hun moeten werken, bij mij dus niet en heb een nieuwe gigaset gekocht, die het wel doorgeeft.
Ligt dus gewoon aan hun DTMF protocol wat niet 100% goed functioneerd.
Nee helaas, van T-mobile krijg je helaas niet zo snel antwoord of je hangt heel lang in de wachtrij telefonisch.
Ik heb hetzelfde probleem, ben jij er al achter waarom het zo is?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.