Skip to main content
Beantwoord

Geen nummerherkenning meer


sinds een paar weken zie ik niet meer wie er belt en krijg iedereen binnen op -- PRIVE NUMMER -- voor heen nooit geen last mee gehad.

Beste antwoord door Brian

Hey Bujazebra, ik heb meteen even meegekeken in je andere bericht! Begrijp ik het goed dat je dus wel de telefoonnummers ziet staan maar niet de namen van de contactpersonen wanneer je gebeld wordt? In dat geval kan je proberen om via de instellingen van je huistelefoon de gids te veranderen van een 10 cijferige naar een 11 cijferige. Hiervoor kan je het beste even een handleiding van je toestel er bij zoeken.

Voor je voicemail, heb je hiervoor gebeld met 1233, gekozen voor optie 6, en je nieuw ingesproken bericht bevestigd met optie 2?

Probeer in ieder geval om alle basisstations even van de stroom af te halen of een harde reset te geven als je hier de mogelijkheid voor hebt. Dus niet alleen uit de modem maar echt het station zelf resetten, dit lost vaak al veel problemen op. Ik hoor graag of het gelukt is!
Bekijk origineel

11 reacties

Kaassausje
  • 1722 reacties
  • 30 maart 2018
Hoi jeroenvo, welkom op het klantenforum.

Zou je wat meer informatie kunnen geven over je probleem? Het is nu niet duidelijk of het om T-Mobile mobiel of Thuis gaat. Kun je ook aangeven op welk toestel of apparaat de nummerherkenning niet meer werkt?

bujazebra
  • is een Master Poster
  • 93 reacties
  • 31 maart 2018
Bij mij komt het volledige telefoonnummer (inclusief 0031) in de display te staan... geen naam terwijl die wel in het telefoonboek van dezelfde telefoon staan, bij T-Mobile Thuis bellen.

Is er misschien een knopje ergens, wat ik op 'nummerherkenning aan' kan schuiven?

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 5 april 2018
Hey bujazebra, ik zie dat Sander inmiddels alles al opgelost heeft! 🙂 Als je nog vragen hebt laat het dan zeker weten!

bujazebra
  • is een Master Poster
  • 93 reacties
  • 5 april 2018
Dat klopt, Brian, ik log nu heel gemakkelijk in het forum in, maar de voicemail instellen op mijn huistelefoon gaat (nog?) niet, en evenmin heb ik nummerkerkenning (https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-telefonie-494/is-er-een-storing-in-t-mobile-als-je-je-voicemail-in-wilt-stellen-telefonie-thuis-299380). Als jij (of iemand anders) me nou nog dáármee kan helpen, dan ben ik helemaal tevreden 😃

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 5 april 2018
Hey Bujazebra, ik heb meteen even meegekeken in je andere bericht! Begrijp ik het goed dat je dus wel de telefoonnummers ziet staan maar niet de namen van de contactpersonen wanneer je gebeld wordt? In dat geval kan je proberen om via de instellingen van je huistelefoon de gids te veranderen van een 10 cijferige naar een 11 cijferige. Hiervoor kan je het beste even een handleiding van je toestel er bij zoeken.

Voor je voicemail, heb je hiervoor gebeld met 1233, gekozen voor optie 6, en je nieuw ingesproken bericht bevestigd met optie 2?

Probeer in ieder geval om alle basisstations even van de stroom af te halen of een harde reset te geven als je hier de mogelijkheid voor hebt. Dus niet alleen uit de modem maar echt het station zelf resetten, dit lost vaak al veel problemen op. Ik hoor graag of het gelukt is!

bujazebra
  • is een Master Poster
  • 93 reacties
  • 5 april 2018
Ik heb het basisstation er een aantal minuten uitgehaald (uit het stopcontact bedoel ik), en daarna mezelf effies gebeld met de mobiele telefoon, maar nog steeds komt er 00316endanm'nnummer in de display (?).

Um... hoe maak ik van 010***60 een elfcijferig nummer?

Voor wat betreft de voicemail, yep, 1233, optie 6, optie 1 en optie 2 (kun je trouwens ook instellen na hoeveel keer overgaan de voicemail op zou nemen?)... niet gelukt 😞

bujazebra
  • is een Master Poster
  • 93 reacties
  • 5 april 2018
Ok, de nummerherkenning heb ik werkende gekregen...

In het telefoonboek van mijn huistelefoon heb ik van alle nummers de 00 (van bijv. 0031) afgehaald, een 'goed' nummer nu, ziet er zo uit: 3110881303030.

Nu nog de voicemail, alsjeblieft:8?

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 10 april 2018
Hi bujazebra, goed om te horen dat het gelukt is met je nummerweergave, helemaal top! Voor je voicemail heb ik onze technische dienst ingeschakeld om na te kijken wat er exact mis gaat en of we mogelijk nog iets aan onze kant aan kunnen passen!

bujazebra
  • is een Master Poster
  • 93 reacties
  • 10 april 2018
Hai Brian,

Ik vond zojuist dít in mijn mailbox:

[Ticket#2018041011011248] Je verzoek is in behandeling

Beste Klant,

Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad is bij ons in behandeling. Binnen maximaal drie tot vijf werkdagen ontvang je een update.

Dit gaat dan waarschijnlijk over de voicemail?

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 13 april 2018
Hey bujazebra, klopt helemaal! 🙂 Onze technische specialisten zijn voor je aan de slag gegaan om de problemen met de voicemail op te lossen. Je ontvangt ook weer een bevestiging per e-mail zodra het probleem is verholpen!

bujazebra
  • is een Master Poster
  • 93 reacties
  • 13 april 2018
Oké, we wachten af :D

Dank je wel!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen