Skip to main content
Beantwoord

afstandsbediening

• is een Master Poster
  • 18 reacties

Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening hebben voor de amino aria 610.

Mijn puppy heeft deze kapot gevreten 

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi ​@Ang3l, dat kan ik zeker voor je regelen.

Echter is dit wel een verouderde Tv Box en ik ruil hem liever voor je om naar de nieuwe Mediabox. We zijn namelijk bezig met het uitfaseren van de oude Tv Boxen. Als je meer wilt weten over de Mediabox dan kun je dat in dit topic lezen:  

Als je hiermee akkoord gaat dan hoor ik dat graag van je, dit is natuurlijk geheel kosteloos! Ik zie je reactie graag tegemoet.

Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14921 reacties
  • Antwoord
  • 11 juli 2025

Hi ​@Ang3l, dat kan ik zeker voor je regelen.

Echter is dit wel een verouderde Tv Box en ik ruil hem liever voor je om naar de nieuwe Mediabox. We zijn namelijk bezig met het uitfaseren van de oude Tv Boxen. Als je meer wilt weten over de Mediabox dan kun je dat in dit topic lezen:  

Als je hiermee akkoord gaat dan hoor ik dat graag van je, dit is natuurlijk geheel kosteloos! Ik zie je reactie graag tegemoet.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 11 juli 2025

Ik ga hiermee akkoord. Heb alleen nog 1 vraag, mijn tv-box is nu gratis, betaal hier maandelijks niets voor. Kan ik aannemen dat dat hetzelfde blijft

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4741 reacties
  • 12 juli 2025

@Ang3l Ik snap goed dat je graag nog lekker geniet van de korting, deze blijft gelukkig actief! 😀

Ik heb meteen kosteloos een nieuwe Mediabox voor je besteld. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen zodra deze is verzonden. De oude TV Box hoef je niet meer te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Ik wens je alvast veel kijkplezier!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen