Skip to main content
Beantwoord

rode knop op remote (o.a. doven slechth) werkt niet meer na update

• is een Master Poster
  • 16 reacties

Sinds de update van het menu werkt de rode knop van de afstandsbediening niet meer, waardoor ik ondertiteling van doven en slechthorenden niet kan inschakelen

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@arttext, geweldig! Het is bij deze voor alle apparatuur geregeld. We hoeven niks retour, je kunt alles afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Je krijgt snel meer informatie over de levering van je nieuwe apparatuur. Alvast super veel plezier ermee!

Bekijk origineel

16 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 15184 reacties
  • 10 juli 2025

Hi ​@arttext, ik wil natuurlijk dat alles naar behoren werkt.

Ik vermoed dat het hier om een oudere TV Box gaat en ruil deze graag voor je om naar de nieuwe Mediabox als je dat wilt. Zou je in je profiel je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN willen invullen? Dan kan ik direct met je meekijken. Laat je het me weten zodra je gegevens compleet staan?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 10 juli 2025

Profiel gewijzigd

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 10 juli 2025

Ps ik heb 3 tv boxen

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 10 juli 2025

pps: één box werkt met het nieuwe systeem, de andere twee niet

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 15184 reacties
  • 11 juli 2025

Hey ​@arttext, bedankt voor het aanvullen van je gegevens.

Ik zie inderdaad dat je 3 Amino Aria's hebt. Dan zullen de andere 2 ook nog worden geüpdate. Echter zijn we bezig met het uitfaseren van de oude Tv Boxen en ruil ik ze alle 3 graag voor je om. Als jij hierop akkoord bent zet ik dit direct voor je in gang! Ik zie je reactie graag tegemoet. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 22 juli 2025

Hi Tommie, ik heb alle gegevens verstrekt, maar wanneer gaat die vervanging plaats vinden, want ik zit nog steeds met twee boxen waar ik de doven ondertiteling niet kan aanzetten.

@arttext

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1792 reacties
  • 23 juli 2025

Hi ​@arttext, we hebben nog geen akkoord van je ontvangen voor het omruilen van alle 3 de TV Boxen, vandaar dat er nog geen actie in gang is gezet. Begrijp ik het goed dat je graag gebruik wil maken van de omruiling? Daarnaast zie ik dat je op dit moment ook van een verouderd modem gebruikmaakt, namelijk de T-50. Deze kan ik voor je omruilen naar de T-56. Laat je me weten of je dit ook zou willen? Dan zorg ik ervoor dat alles tegelijk voor je wordt omgeruild! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 23 juli 2025

Hi Nora,

ja op alles.

mvg

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 3396 reacties
  • Antwoord
  • 24 juli 2025

Hi ​@arttext, geweldig! Het is bij deze voor alle apparatuur geregeld. We hoeven niks retour, je kunt alles afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Je krijgt snel meer informatie over de levering van je nieuwe apparatuur. Alvast super veel plezier ermee!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 24 juli 2025

Dank!

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 6 augustus 2025

Ik heb hetzelfde probleem als ​@arttext met de rode knop sinds de update. Ik heb ook een Amino Aria en een T-50 modem. Wat moet ik doen om het weer (prettig) werkend te krijgen?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@ajwijnen, ik wilde graag helpen maar zie dat de switch naar onze Mediabox inmiddels al is geregeld. Top! De Mediabox is vandaag vanuit ons distributiecentrum vertrokken. Je krijgt snel een e-mail van de bezorgdienst zodat je jouw pakket kunt volgen!

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 9 augustus 2025

Hi, ja een beetje ongeduldig dus vanmiddag gebeld, sorry! Er werd aangegeven dat modem nog niet aan vervanging toe was, dus met nieuwe box moet het goed komen. Ik wacht hem af. Dank!

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 17 augustus 2025

Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Update gehad, nieuw menu en de rode knop voor dovenondertiteling werkt niet meer. Inmiddels wel de ontzettend omslachtige route gevonden om de ondertiteling aan te zetten, maar dan staat het standaard aan. Terwijl ik het niet altijd en voor elk programma wil gebruiken. En niet elke keer via de omslachtige manier het moet instellen. Helpt de nieuwe box daar tegen? Of is zit het in de software van dit nieuwe menu en is er niet echt goed nadegdacht door de ontwikkelaars om dit zo te regelen 😬? Alvast bedankt voor de reactie.

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 17 augustus 2025
PP Bunt schreef:

Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Update gehad, nieuw menu en de rode knop voor dovenondertiteling werkt niet meer. Inmiddels wel de ontzettend omslachtige route gevonden om de ondertiteling aan te zetten, maar dan staat het standaard aan. Terwijl ik het niet altijd en voor elk programma wil gebruiken. En niet elke keer via de omslachtige manier het moet instellen. Helpt de nieuwe box daar tegen? Of is zit het in de software van dit nieuwe menu en is er niet echt goed nadegdacht door de ontwikkelaars om dit zo te regelen 😬? Alvast bedankt voor de reactie.

Ik heb inmiddels de nieuwe box en die heeft geen rode knop meer. Die kan het dus niet NIET meer doen 😉. Ik ben er inmiddels achter dat als ik tijdens een programma op OK druk ik met de pijltjes naar de onderste regel kan om daar de ondertiteling aan te zetten. Dan is dat zoals “vroeger” alleen voor dat programma en na switchen van zender staat het weer uit. Ik kan het niet meer checken of deze methode ook niet gewoon zou werken met de oude box. Overigens is de nieuwe box wel een stuk eigentijdser, ingebouwde chromecast en standaard apps als Netflix, YouTube, etc.

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 17 augustus 2025
ajwijnen schreef:
PP Bunt schreef:

Ik heb inmiddels de nieuwe box en die heeft geen rode knop meer. Die kan het dus niet NIET meer doen 😉. Ik ben er inmiddels achter dat als ik tijdens een programma op OK druk ik met de pijltjes naar de onderste regel kan om daar de ondertiteling aan te zetten. Dan is dat zoals “vroeger” alleen voor dat programma en na switchen van zender staat het weer uit. Ik kan het niet meer checken of deze methode ook niet gewoon zou werken met de oude box. Overigens is de nieuwe box wel een stuk eigentijdser, ingebouwde chromecast en standaard apps als Netflix, YouTube, etc.

Deze wist ik nog niet en is precies wat ik zoek. Werkt dus ook met de oude box. Veel dank!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen