Skip to main content

Problemen Odido TV

Goedenavond, 

Al meerdere keren, volledig willekeurig krijgen we dit te zien bij het opstarten van de TV.

Moeten dan alles stroomloos maken om daarna klantnummer en pincode weer in te voeren.

Voorheen nooit gehad: wat is hier de reden van?

TV is bekabeld dus harde verbinding, WiFi werkt gewoon dus daar zou geen issue moeten zijn.

Ook lampjes op de t56 (die heb ik overigens al een keer gereset) zijn allemaal gewoon groen.

Uitgelichte reactie

15 juli 2025

Hi ​@Adje1971, dank voor alle aanvullingen! Ik heb voor jou wat vragen, want ik zie dat je wel gebruik maakt van een Mediabox. Kijken we nu naar de Mediabox en speelt dit hierop, of maak je gebruik van de Odido TV app. Omdat je aangaf dat de TV bekabeld is verbonden, twijfel ik daar nu wat over. Op de Mediabox is dit namelijk bekend, en werken we hard aan nieuwe firmware die dit oplost. Deze komt er echt zo snel mogelijk aan!

@judith.knuit Begrijp ik het goed en is het voor jou opgelost nu je gebruik maakt van wifi? Mocht jij nog hulp nodig hebben laat mij dan zeker weten waarmee en vergeet niet nog jouw Community profiel aan te vullen met jouw geboortedatum!

8 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2447 reacties
  • 6 juli 2025

Hoi ​@Adje1971Ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van je tv! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Ook ben ik benieuwd of op hetzelfde moment alleen tv wegviel of ook internet. Dan kan ik direct aan de slag!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 11 juli 2025

Marciano en of Ishana: TV valt niet uit of weg, krijg deze melding volledig willekeurig bij het aanzetten/opstarten TV.

Moeten dan letterlijk voeding van TV eruit halen , opnieuw opstarten en dan gegevens zoals aangegeven opnieuw invoeren.

Dit terwijl TV bekabeld is, en er geen WiFi storing is (niet relevant want bekabeld)

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 11 juli 2025

Hi, wij hebben hier ook sinds enkele weken last van. De tv heeft utp kabel dus het is niet de wifi. Alle andere tv apps werken prima, YouTube, videoland, enz. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, helpt ook niet. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 13 juli 2025

@judith.knuit dat dus. Ben inmiddels zover dat ik aan het kijken ben naar de verschillen/overeenkomsten met Ziggo. 

Want oplossing is nog niet aangedragen......

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 13 juli 2025

@Adje1971 We testen nu met wifi ipv kabel, voor nu gaat het goed…

heb jij ook dat beeld af en toe vastloopt?

Gisteravond via iPad gestreamd naar tv, lijkt ook beter te gaan.. het is raar. Eerder superstabiel, niet eerder problemen ervaren

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Adje1971, dank voor alle aanvullingen! Ik heb voor jou wat vragen, want ik zie dat je wel gebruik maakt van een Mediabox. Kijken we nu naar de Mediabox en speelt dit hierop, of maak je gebruik van de Odido TV app. Omdat je aangaf dat de TV bekabeld is verbonden, twijfel ik daar nu wat over. Op de Mediabox is dit namelijk bekend, en werken we hard aan nieuwe firmware die dit oplost. Deze komt er echt zo snel mogelijk aan!

@judith.knuit Begrijp ik het goed en is het voor jou opgelost nu je gebruik maakt van wifi? Mocht jij nog hulp nodig hebben laat mij dan zeker weten waarmee en vergeet niet nog jouw Community profiel aan te vullen met jouw geboortedatum!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 22 augustus 2025

Nou, inmiddels paar weken verder: niets veranderd. Sommige programma's word zelfs gewoon beeld stilgezet terwijl geluid wel te horen blijft.

Zojuist tv weer helemaal opnieuw mogen opstarten, terwijl internet (wifi en bedraad) beiden gewoon werken.

Kan ik de app zomaar verwijderen van de tv en opnieuw installeren? Ben er eigenlijk wel helemaal klaar mee.

En als je dan als langere abonnee ook nog de volle mep aan het betalen bent snap je wel dat ik Odido niet echt aanbeveel.....

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen