Vanochtend, weer, problemen met de tv. Alle zenders haperde beeld, stond stil, pakte steeds stukjes terug zodat je dingen twee keer zag. Ook melding "er ging iets mis. Probeer het nog een keer".
Is er een storing bekend in Leidschendam of landelijk?
Mediabox opnieuw aanzetten en rebooten werkt overigens niet
Beste antwoord door Tommie van Odido
Hoi @Lindavdende en @Poppie369, dit was inderdaad een bekend probleem op bepaalde zenders.
Dit is inmiddels opgelost. Zouden jullie dit willen controleren of dit bij jullie ook het geval is? We hebben dit aangegeven in ons algeme topic, hier staat ook een tip in voor als het nog speelt! Ik zie jullie terugkoppeling graag tegemoet!
Hoi @Lindavdende en @Poppie369, dit was inderdaad een bekend probleem op bepaalde zenders.
Dit is inmiddels opgelost. Zouden jullie dit willen controleren of dit bij jullie ook het geval is? We hebben dit aangegeven in ons algeme topic, hier staat ook een tip in voor als het nog speelt! Ik zie jullie terugkoppeling graag tegemoet!
Goed dat jullie dit aankaarten @Lindavdende, @Poppie369 & @soepkip67, ik heb het signaal doorgezet naar onze technische dienst! Hopelijk kunnen ze dit spoedig oplossen.
@Poppie369, zou jij jouw profiel nog willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Alvast bedankt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.