Skip to main content
Beantwoord

Tv schokkend beeld?

Vanochtend, weer, problemen met de tv. Alle zenders haperde beeld, stond stil, pakte steeds stukjes terug zodat je dingen twee keer zag. Ook melding "er ging iets mis. Probeer het nog een keer".

Is er een storing bekend in Leidschendam of landelijk?

Mediabox opnieuw aanzetten en rebooten werkt overigens niet

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hoi ​@Lindavdende en ​@Poppie369, dit was inderdaad een bekend probleem op bepaalde zenders.

Dit is inmiddels opgelost. Zouden jullie dit willen controleren of dit bij jullie ook het geval is? We hebben dit aangegeven in ons algeme topic, hier staat ook een tip in voor als het nog speelt! Ik zie jullie terugkoppeling graag tegemoet!  

Bekijk origineel

9 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 2 juli 2025

Hetzelfde in Rossum Gld. 

Reboot van mediabox, tv en modem helpt niet. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • Antwoord
  • 2 juli 2025

Hoi ​@Lindavdende en ​@Poppie369, dit was inderdaad een bekend probleem op bepaalde zenders.

Dit is inmiddels opgelost. Zouden jullie dit willen controleren of dit bij jullie ook het geval is? We hebben dit aangegeven in ons algeme topic, hier staat ook een tip in voor als het nog speelt! Ik zie jullie terugkoppeling graag tegemoet!  

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 2 juli 2025

Net gecontroleerd en het is opgelost. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 20 reacties
  • 2 juli 2025

Hier nu nog erger dan het was. Alleen maar blokjes door het beeld de hele tijd. In elk geval npo1 en rtl4.

Jullie oplossingen allang gedaan

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1350 reacties
  • 2 juli 2025

Hallo @all,

Hier ook nog steeds blokkerig beeld op verschillende zenders, NPO 1 is niet te kijken.

Dat zappen lijkt me ook niet echt een oplossing,  dan blijf je aan het zappen.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 2 juli 2025

Goed dat jullie dit aankaarten ​@Lindavdende, ​@Poppie369 & ​@soepkip67, ik heb het signaal doorgezet naar onze technische dienst! Hopelijk kunnen ze dit spoedig oplossen.  

@Poppie369, zou jij jouw profiel nog willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Alvast bedankt! 

Albert55
  • is King of Content
  • 107 reacties
  • 2 juli 2025

@Tommie van Odido Helaas hier ook nog problemen, bij RTL Z

Gegevens staan in mijn profiel

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 2 juli 2025

Dankje ​@Albert55, ik heb je toegevoegd! 

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1350 reacties
  • 3 juli 2025

Hallo @all,

Hier lijkt alles weer gewoon te werken. 

Dus geen blokkerig of zwart beeld meer.😉

Zie ook volgend topic: Is er een storing 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen