Skip to main content
Beantwoord

Weer geen tv🤬🤬🤬😍

Inmiddels probeer ik al een half uur tv te kijken. 3 woorden dan staat t beeld stil, weer 3 woorden, stilstaand beeld, er gaat iets mis, probeer je het nog een keer enzovoort. Nu zeker al de 12e avond in nog geen 2 maanden

Wanneer komt hier in vredesnaam een oplossing voor?🤬🤬🤬

Beste antwoord door Headhunter85

Hier hetzelfde probleem. Loopt continu vast.

Ook opnames bij live programma's blijven vastlopen. Hier 2 jaar geleden  over geklaagd. 

Graag oplossing voor beide.

Bekijk origineel

11 reacties

• is een Top Poster
  • 12 reacties
  • Antwoord
  • 19 juni 2025

Ook opnames bij live programma's blijven vastlopen. Hier 2 jaar geleden  over geklaagd. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 19 juni 2025
Headhunter85 schreef:

Ik kijk nu vanaf 20.00 en heb welgeteld 1 programma van 40 minuten kunnen zien. De rest stilstaand beeld.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9346 reacties
  • 19 juni 2025

Hoe is de verbinding tussen de router en de TV decoder? Je wilt dit bekabeld om wifi invloed van buitenaf uit te sluiten.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 19 juni 2025
eric schreef:

Hoe is de verbinding tussen de router en de TV decoder? Je wilt dit bekabeld om wifi invloed van buitenaf uit te sluiten.

Ik heb geen decoder aangesloten gekregen. Dat vond de monteur niet nodig. Ik denk inderdaad dat dat het probleem is. Maar t wordt dus niet opgelost🤬🤬🤬

• is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 19 juni 2025
eric schreef:

Dit is bekabeld hier. 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9346 reacties
  • 19 juni 2025

Top! En heb je dan ook.last van een verminderde snelheid als je een computer aansluit op de router? Het TV signaal is gewoon een internet stream, als internet niet optimaal is, dan geldt dat ook voor het tv signaal. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 19 juni 2025

Ik heb geen computer maar mn telefoon. En daarop krijg ik ook constant meldingen je bent offline/ je verbinding is hersteld. Ook dat heb ik al vaker gemeld

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9346 reacties
  • 19 juni 2025

Maar dan is dat het onderliggende probleem.  Als je internet verbinding stabiel is zal de tv ook werken. Heb je de klantenservice al gebelt voor een onderzoek?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 19 juni 2025
eric schreef:

Maar dan is dat het onderliggende probleem.  Als je internet verbinding stabiel is zal de tv ook werken. Heb je de klantenservice al gebelt voor een onderzoek?

Ik heb het hier meerdere keren gemeld en dan krijg ik antwoorden waar ik niks mee kan. Ik ben geen ict-er, al ouder en alleen. Dan vraag je hulp is de reactie maar die is er niet. Ik betaal Odido en verwacht dat ze een werkend iets leveren. Laatste redmiddel voor mij lijkt ziggo bellen of die wat doen kunnen als ik terug kom want via odido kom ik geen stap verder. Alles werkt, zeggen ze. Ze zien niets vreemds

• is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 20 juni 2025
eric schreef:

Top! En heb je dan ook.last van een verminderde snelheid als je een computer aansluit op de router? Het TV signaal is gewoon een internet stream, als internet niet optimaal is, dan geldt dat ook voor het tv signaal. 

Internetverbinding is goed, als ik stream van telefoongaat ook goed.. Probleem lijkt te zitten in jullie kastje.

• is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 25 juni 2025

Tot heden geen reactie. Iedere avond blijft het vastlopen. Na opnieuw opstarten van jullie kastje doet deze het weer.

Graag spoedig een oplossing.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen